Menu
  • 15572 Görüntülenme
  • 118 Cevaplar

  1. #31
    Avatar Resmi
    zubeyr86
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    198
    Konu
    8
    Üye Avatarı

    Mesaj:198

    Konu:8

    Beğeni:0

    ya aslında bazen hepimiz öyle bi hale gelıyoruzkı cok basit seyler sorun oluyo kafamıza takıyoruz. nedir ki yanı amerika ?? bence bu kadar büyütülecek hiç bişey yok. al cantanı sırtına git biraz gamsız olmak lazım. cunku ayrıntılara takılırsak içinden cıkılacak gibi degil. sonra pogacayı hangi poşete koyayım diye sorabilecek hale gelıyoruz bide üstüne senı denedim yapıyoruz)) saka bi yana herzaman demişimdir rahat olmak lazım. nihayetinde ilk giden bizler degiliz. kaba bi hesapla turkıyeden 1998 yılında iki odtülü ögrenciyle baslayan bu programda yaklasık 70 bin kişi gitti. herseyi kafasına takan kendisini mutsuz eder. bence tabi...
  2. #32
    Avatar Resmi
    fastdemir
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    201
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:201

    Konu:9

    Beğeni:0

    Evet haklısın rahat olmamız lazım. ama bence yinede sudan çıkmış balığa dönmemek için tecrübeli arkadaşların önerilerine bir göz atmakta fayda var

    mesela ben 17 saat amsterdam havaalanında bekleyecem sitede bu konularla ilgili bir çok bilgi var beklerken ne yapacağından tut da yanında yiyecek ne götürebileceğine kadar. sonuçta daha önce ne yurt dışına çıkmış nede aktarma yapıp hava alanlarında saatlerce beklemiş insanlar deiliz birçoğumuz
    bu faydalı bilgiler için herkese teşekkürler arkadaşlar . ama fazlada heyecan yapmaya gerek yok şimdilik heyecanımızı amerikaya saklamakta yarar var
  3. #33
    Avatar Resmi
    Kriptografi
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    235
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:235

    Konu:9

    Beğeni:0

    Bu erzak olayını biraz açalım arkadaşlar.
    Yani nasıl erzak?Ne kadar erzak?
    Öyle bi durum varsa burdan sucuk konserve fln ne kadar götürebiliyorsak götürelim.Giderken çok dolu olmiicak zaten bavul dönüşte daha bi dolu olur.
  4. #34
    Avatar Resmi
    tecq
    Acemi Watçı
    Mesaj
    24
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:24

    Konu:5

    Beğeni:0

    kimi başlıklarda yiyeck götürülmeyeck yazıyor hatta poğaca alıp yanında goturduğunu ıddıa edenler var.
    bence bır yetkılı arkadas sadece su ıkı soruya cevap verse konuyu kıltesenız bıle olr ondan sonra.
    1)amerıkada hastalanabılırız bunun ıcın yanımıza antıbıyotık(agumentın)kullananlar bılırler, ya da ates dusurucu agrı kesıcı ozellıgı olan (vermıdon) gbı seyler alabılecek mıyız ya da almak ıcın recete mı gereklı ?
    2)buradan amerıkaya kım nederse desın oradakı masrafları eglenceye kaydırma amaclı konserve, sucuk tarzında seyler goturmek ısteyen ınsan sayısı az değil bu amaçla mesela 20 adet konserve alınıp valıze konulursa. bunun yanında kremalı ya kremasız bıskuvıler sırt cantamıza konup yolda basvurulabılır mı?
    kesın ve net bılgıye elbette arastırarak ulasabılırız ama bız turkuz ve bu da turkishwat lütfe net tecrubesı olan cvp yazsın mumkunse bu ısın yetkılılerı
    saygılar
  5. #35
    Avatar Resmi
    chucky...
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    107
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:107

    Konu:0

    Beğeni:0

    tecq Nickli Üyeden Alıntı

    kimi başlıklarda yiyeck götürülmeyeck yazıyor hatta poğaca alıp yanında goturduğunu ıddıa edenler var.
    bence bır yetkılı arkadas sadece su ıkı soruya cevap verse konuyu kıltesenız bıle olr ondan sonra.
    1)amerıkada hastalanabılırız bunun ıcın yanımıza antıbıyotık(agumentın)kullananlar bılırler, ya da ates dusurucu agrı kesıcı ozellıgı olan (vermıdon) gbı seyler alabılecek mıyız ya da almak ıcın recete mı gereklı ?
    2)buradan amerıkaya kım nederse desın oradakı masrafları eglenceye kaydırma amaclı konserve, sucuk tarzında seyler goturmek ısteyen ınsan sayısı az değil bu amaçla mesela 20 adet konserve alınıp valıze konulursa. bunun yanında kremalı ya kremasız bıskuvıler sırt cantamıza konup yolda basvurulabılır mı?
    kesın ve net bılgıye elbette arastırarak ulasabılırız ama bız turkuz ve bu da turkishwat lütfe net tecrubesı olan cvp yazsın mumkunse bu ısın yetkılılerı
    saygılar

    kesinlikle katılıyorumm..
  6. #36
    Avatar Resmi
    zubeyr86
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    198
    Konu
    8
    Üye Avatarı

    Mesaj:198

    Konu:8

    Beğeni:0

    fastdemir Nickli Üyeden Alıntı

    Evet haklısın rahat olmamız lazım. ama bence yinede sudan çıkmış balığa dönmemek için tecrübeli arkadaşların önerilerine bir göz atmakta fayda var

    mesela ben 17 saat amsterdam havaalanında bekleyecem sitede bu konularla ilgili bir çok bilgi var beklerken ne yapacağından tut da yanında yiyecek ne götürebileceğine kadar. sonuçta daha önce ne yurt dışına çıkmış nede aktarma yapıp hava alanlarında saatlerce beklemiş insanlar deiliz birçoğumuz
    bu faydalı bilgiler için herkese teşekkürler arkadaşlar . ama fazlada heyecan yapmaya gerek yok şimdilik heyecanımızı amerikaya saklamakta yarar var

    amsterdam havaalanında usk katta beklemek veya dinlenmek için yatak tarzı uyuma yerleri var oraya uzanıyosun zaten katarma yaptıgın için yanında en fazla sırt cantan oluyo orda güzel bi uyku cekersin haberin olsun. zaten orda temizlik gorevlisi olarak calısan 8-10 tane turk var. hatta bi tanesi benım hemşerim cıktı. onlar sana her konuda yardımcı olurlar.
  7. #37
    Avatar Resmi
    zubeyr86
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    198
    Konu
    8
    Üye Avatarı

    Mesaj:198

    Konu:8

    Beğeni:0

    tecq Nickli Üyeden Alıntı

    kimi başlıklarda yiyeck götürülmeyeck yazıyor hatta poğaca alıp yanında goturduğunu ıddıa edenler var.
    bence bır yetkılı arkadas sadece su ıkı soruya cevap verse konuyu kıltesenız bıle olr ondan sonra.
    1)amerıkada hastalanabılırız bunun ıcın yanımıza antıbıyotık(agumentın)kullananlar bılırler, ya da ates dusurucu agrı kesıcı ozellıgı olan (vermıdon) gbı seyler alabılecek mıyız ya da almak ıcın recete mı gereklı ?
    2)buradan amerıkaya kım nederse desın oradakı masrafları eglenceye kaydırma amaclı konserve, sucuk tarzında seyler goturmek ısteyen ınsan sayısı az değil bu amaçla mesela 20 adet konserve alınıp valıze konulursa. bunun yanında kremalı ya kremasız bıskuvıler sırt cantamıza konup yolda basvurulabılır mı?
    kesın ve net bılgıye elbette arastırarak ulasabılırız ama bız turkuz ve bu da turkishwat lütfe net tecrubesı olan cvp yazsın mumkunse bu ısın yetkılılerı
    saygılar


    1- burada devamlı kullandıgın bi ilacın varsa giderken yanına 3-4 kutu yedek al. recetenide belki lazım olur diye yanında tasımanı tavsıye ederim. eger hastalanırsam diye tedbir amaclı ilaç goturmak istiyosan yine yanına 1-2 kutu antibiyotık vs alabilirsin. kimse senın cantanda ilac varmıs ilaçla amerikaya giremezsin demez. zaten amerikada marketlerde bile sık kullanılan ilaç hepsi oldugu için hastalandıgında sıkıntı cekmezsin.

    2- ben zaten biçok kez söyledim burdan cantanızı boş goturmeyın diye. yanınıza tabıkı kremalı biskuvi kuruyemiş poğaca alın. zaten almazsanız sıkıntı cekersiniz. amerikaya vardıgınızda bir iki gun marketi bulamaya bilirisiniz. bulsanız bile o farklı koku yuzunden içeri bile girmek istemeyebilirisiniz. girseniz bile yumurta dısında size yakın gelen bişey bulamayabilirsiniz. yanı bunlar absörd şeyler değil ama sonucta insan birden bire yabancı bi ülkeye gittiği zaman ilk 3 gun oturup aglayası gelıyo aslında cok guzel olan seyler onu ürkütüyo. neyse bu arada 20 kutu konserve veya sucuk gibi şeyler goturmenizi tavsiye etmem. zaten 20 kutu konserve kesin gümrüğe takılır almazlar diye düşünüyorum. sucukta belki kokar sorun cıkarır. hazır corbalar bisküviler kuruyemiş gofret bence en uygunları..
  8. #38
    Avatar Resmi
    Roma
    Üstad
    Mesaj
    2.129
    Konu
    63
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.129

    Konu:63

    Beğeni:0

    Lokasyon:Baku

    tsk ederim zubeyr,cok onemli bilgiler
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
  9. #39
    Avatar Resmi
    Roma
    Üstad
    Mesaj
    2.129
    Konu
    63
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.129

    Konu:63

    Beğeni:0

    Lokasyon:Baku

    Zubeyr Amerikada vitaminler cokmu pahali?
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
  10. #40
    Avatar Resmi
    tecq
    Acemi Watçı
    Mesaj
    24
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:24

    Konu:5

    Beğeni:0

    tamam anladım baya yardımcı oldu konserve goturemıcek olmamız da bır o kadar kotu ama
    saygılar
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular