Menu
  • 1431 Görüntülenme
  • 14 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    radiskull
    Uzman Watçı
    Mesaj
    261
    Konu
    21
    Üye Avatarı

    Mesaj:261

    Konu:21

    Beğeni:0

    evet arkadaslar ınanması guc ama gercek. bılındıgı uzere bende ohıo kıngs ısland eglence parkında calısıorum. calıstıgım yer gusel ıyıde para kazanıorum fakat ıs yerım yanı kıngs ısland yonetıcılerı bız buraya geldıgımızde konaklamamızın degıstıgını soylemıstı sozlemedekı 1 mıl uzaklıgın aksıne 30 mıl uzaklıktakı bır sıtede 4 kısılık evlerde kalıcaktık .kalıyoruzda suanda. kaldıgımız evın yakınlarından otobus gecmıo. sadece park ın ısı olanlara sagladıgı servıs var oda pazartesı yanı off gunumuzde yok .sadece hemen dıbımızde wal mart var buna sukredıyduk.

    neyse konuya gelelım en ıyısı.burda calısan bı domınıclı arkadasımız var arkdası abc ıle ıletısıme gecmıs ve bızım kaldıgımız yerı cekmeye geldıler ve haber yaptılar ıste ınternatıonal studentslar zor durumda dıe.evet bu haberı ızleyen parka gelenler artık bıze yardım yapıolar .gecende servıse bınıoduk sıtedekı bı kadın bındı anıden ve sızın evınızde esya yokmus haberı ızledım sıze yardım etmek ıstıorum dedı esya verıcem.ertesı gun supervısorım sıze esya verıcem dewmeye basladı.

    sonuc olarak bır seyler elde etmek ıcın cabalamak ustune gıtmek lazım.

    sıze haber lınkınıde verıcem yorumlarınızı beklıorum

    http://www.kypost.com/content/wcposh...a-f8b5321418d1

    http://www.kypost.com/content/wcposh...a-f8b5321418d1
  2. #2
    Avatar Resmi
    gsuags
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    11
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:11

    Konu:0

    Beğeni:0

    seni göremedim orda
  3. #3
    Avatar Resmi
    onureren
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    86
    Konu
    3
    Üye Avatarı

    Mesaj:86

    Konu:3

    Beğeni:0

    cok ilginc olmus
  4. #4
    Avatar Resmi
    sierra
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    2
    Konu
    1
    Üye Avatarı

    Mesaj:2

    Konu:1

    Beğeni:0

    süper olmuş yaw ( :
  5. #5
    Avatar Resmi
    fubar
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    563
    Konu
    14
    Üye Avatarı

    Mesaj:563

    Konu:14

    Beğeni:0

    Lokasyon:İzmir

    hakikatten süper herkes kanallara şikayette bulunsun bence
  6. #6
    Avatar Resmi
    ido
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    519
    Konu
    28
    Üye Avatarı
    ido

    Mesaj:519

    Konu:28

    Beğeni:0

    hakan
    olum ne adamsın yaaaa...
    10numara olmuşş...
    onlar bizim gotaway 26casinonun ewini gorselerdi kopekler bile yaşamaz
    only GoD CaN JuDgE me!!!!!

    "FiRsT YoU GoT ThE MoNeY
    TheN YoU GoT ThE PoWeR
    WheN YoU GoT ThE PoWeR
    YoU HaVe ThE WoRLd
    YoU HaVe ThE WoMeN...

    LaNeT OlSuN İçiİmdeKi İnsAn SeVgİsine

    nerede o eski saf temiz bir beklenti olmdan olan sevdalar aşklar,,,,ya mecnun olmuş küpeli ya leyla kaşar
  7. #7
    Avatar Resmi
    gokcek50
    Uzman Watçı
    Mesaj
    293
    Konu
    24
    Üye Avatarı

    Mesaj:293

    Konu:24

    Beğeni:0

    Kaçak işçilerden beter durumda WATçılar.
  8. #8
    Avatar Resmi
    break
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.191
    Konu
    127
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.191

    Konu:127

    Beğeni:0

    Lokasyon:Izmir

    Hehe iyiymis yha valla bzm ev guzel tek sikintimiz 8 kisi olmak fakat ev 4 oda 1 salon dizilim 4 - 2 - 2 - 2 (10 kisilik) ben 2 kisi klaiorum pek bi sikintim yok acikcasi .
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017
  9. #9
    Avatar Resmi
    asL
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    51
    Konu
    11
    Üye Avatarı
    asL

    Mesaj:51

    Konu:11

    Beğeni:0

    hakancim cok uzuldum canim yaa.. ama haber super olmus bu arada bizim evleride cekselerdi keske akrepler bocekler fareler...iyi olurdu valla..
  10. #10
    Avatar Resmi
    radiskull
    Uzman Watçı
    Mesaj
    261
    Konu
    21
    Üye Avatarı

    Mesaj:261

    Konu:21

    Beğeni:0

    valla ole ıste arkadaslar parka gelen her musterı artık sızı ısledık yardım edelım dıo normalde amerıcan ınsanları cok yardım severdır. gelen tum costumerler kufur edıo kıngs ısland yonetıcılerıne
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular