Menu
  • 2011 Görüntülenme
  • 28 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    sincili
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    954
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:954

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:K.K.T.C.



    yaklasık 11 saat sanırım bu ucakla yolculuk edicem deltadan aldım bileti bu turuncu olan koltuk benim sectiğim koltuk sizce nasıl yeri iyi mi bazılarına bu sorum sacma gelebilir ama 11 saat az degil rahat edeyim istiyorum cam kenarı almama sebebimde yanımda birileri falan uyursa rahat kalkamam diye bole ortalardan ve koridor tarafından aldım donusteki ucak nerdeyse bunun iki katı bu ucak biraz ufak gibi geldi bana

    yorumlarınızı bekliyorum...

    teşekkürler...
  2. #2
    Avatar Resmi
    ozgur
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    5
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:5

    Konu:0

    Beğeni:0

    Hocam yer güzel bence ya cam kenarı olsaymış daha iyi olurdu bence rahatsız olursada millet yapçak bişi olmazdı bence kasıtlı yapmıosun sonuçta 11 saat geçmez dışarıyı izlemekte lazım aslında. Nezamana aldın bileti???
  3. #3
    Avatar Resmi
    sincili
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    954
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:954

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:K.K.T.C.

    ben 30 hazirana aldım bileti...

    ya cam kenarı tabi daha iyi ama ben bole istediğim zaman kalkamayınca rahatsız olurum o yusdennn kalkar dolasırım ben sıkılırım yaniii zaten cok fazla da secenegim kalmadı sanırım o mavi olan yerler boş galiba...
  4. #4
    Avatar Resmi
    sincili
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    954
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:954

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:K.K.T.C.

    arkadaşlar bu deltann sitesinden baktımda bu galery bolumunde ne var on tarafta bir arka tarafta uc tane olmak uzere dort adet galery bulunmakta ne var orda ?
  5. #5
    Avatar Resmi
    Fiorex
    Üstad
    Mesaj
    2.944
    Konu
    237
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.944

    Konu:237

    Beğeni:3

    Koltuk düzeni 2-3-2 dolayısı ile cam kenarı alırsan , dediğin tür bir durumda 1 kişi ile muhattap olursun çok çok ..
  6. #6
    Avatar Resmi
    stephen
    Wat Profesörü
    Mesaj
    666
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:666

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:newyork

    bende aynen gecen sefer delta dan koridorun sagındaki koltugu almıstım. belki aynı yerdir de tam hatırlamıyorum numarasını.
  7. #7
    Avatar Resmi
    sincili
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    954
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:954

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:K.K.T.C.

    stephen Nickli Üyeden Alıntı

    bende aynen gecen sefer delta dan koridorun sagındaki koltugu almıstım. belki aynı yerdir de tam hatırlamıyorum numarasını.


    peki nasıldı yolculugun iyimiydi anlatsana birazzz...?
  8. #8
    Avatar Resmi
    koko
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    147
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:147

    Konu:7

    Beğeni:0

    aslında delta ile uçmuş arkadaşlar daha aydınlatıcı bilgiler verebilir bize
  9. #9
    Avatar Resmi
    onureren
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    86
    Konu
    3
    Üye Avatarı

    Mesaj:86

    Konu:3

    Beğeni:0

    Yanlis hatirlamiyorsam o bolumlerde wc falan var. Koltugun kalkma acisindan iyi cunku ben de 10 saat uctum ve sadece 1 kere kalktim o da inise yarim saat kala biraz zor olmustu kalkmak. Istedigin zaman kalkar gidersin ama koridorlarda devamli hostesler geziyor. Ama cam kenari sec bence cunku 10 saat bi ekrana bakarak ve zuma oynayarak gecmiyor. Ucakta uyumak kolay degil hele hele yol boyunca uyumak neredeyse imkansiz. Bu yuzden yanindakine rahatlikla soyleyip kalkabilirsin tabii abartmadan Eger cam kenari alirsan kanattan alma onden veya arkadan al. Hayirli yolculuklar...
  10. #10
    Avatar Resmi
    sincili
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    954
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:954

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:K.K.T.C.

    onureren Nickli Üyeden Alıntı

    Yanlis hatirlamiyorsam o bolumlerde wc falan var. Koltugun kalkma acisindan iyi cunku ben de 10 saat uctum ve sadece 1 kere kalktim o da inise yarim saat kala biraz zor olmustu kalkmak. Istedigin zaman kalkar gidersin ama koridorlarda devamli hostesler geziyor. Ama cam kenari sec bence cunku 10 saat bi ekrana bakarak ve zuma oynayarak gecmiyor. Ucakta uyumak kolay degil hele hele yol boyunca uyumak neredeyse imkansiz. Bu yuzden yanindakine rahatlikla soyleyip kalkabilirsin tabii abartmadan Eger cam kenari alirsan kanattan alma onden veya arkadan al. Hayirli yolculuklar...

    yok ya zaten ıstesemde alamıorum artık cam kenarı kontrol ettımde ucak fulll dolu o mavi yerler bos sadece...

    evet işte istedigim zaman rahatca kalkabılcem o gusel...

    yok ya tuvalet kısmı ayrı zaten gosterıyo onu.

    bu galery bolumunde tam olarak ne oldugunu bılen yok mu arkadaslar.

    ekran derken simdi benim butun ucudlsrım 35-40 dakıkalık kıbrıs adana arası ucuslar oldugu ıcın pek bılmıorum uzun yolculuklarda kı ucaklar nasıldır bu konuyu biraz acarsan ve delta hakkında yolculugun hakkında bıraz daha ayrıntılı bılgı verebılırsen gusel olur...

    arkadaslar deltayla ucanlar deneyımlerini lutfen bizimle paylasssın

    teşekkürler...
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular