Menu
  • 2445 Görüntülenme
  • 12 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    yyatikci
    Acemi Watçı
    Mesaj
    35
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:35

    Konu:2

    Beğeni:0

    slm arkadaslar 2 gun once geldim amerkiya yolculuk guzel di newyork jfk da indim ne arkadas var yanimda nede yol biliyorum millete soruyorum otobus istasyonunu bilen yok ordan airtrain e bindim son durakta indim orda subway e gectim haritaya baktim bus station yaziyo yarim saat sonra gelebildi metro oraya ordan pittsburgh-PA ya greyhound otobus bileti aldim maalesef otobuste yer kalmadi ben binene kadar 4 saat beklemek zorunda kaldim.pittsburgh da isveren karsiladi;kalacagim yere gectik karavanda kaliyorum ucretsiz ama karavan super tek kisilik hersey yeni wc,sicak su ,camasir makinasi ,kurutma makinasi vs hersey var yani isim ise icecek satiyorum oturdugum yerden guzel is ayrica 15 gun virginia beach e geccez,ayrica hic turk yok simdilik calistigim yerde sorunuz olursa cvp lamaya calisirim
  2. #2
    Avatar Resmi
    leventnoir
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    412
    Konu
    21
    Üye Avatarı

    Mesaj:412

    Konu:21

    Beğeni:0

    Way be herkes snein kadarşanslı değil Allah şansını devam ettirsin, güzelmiş rüya gibi karavan ha kıskandım valla, virginia beach e gidersen sanırım orda bir türk ordusuyla karşılaşırsın artık adam kalmadı virginia beach e gitti
    llorando, de cara a la pared...
  3. #3
    Avatar Resmi
    yyatikci
    Acemi Watçı
    Mesaj
    35
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:35

    Konu:2

    Beğeni:0

    insallah bole devam eder dun az kalsin dun zehirlenecektim icecek aldim megerse temizlik maddesiymis iyi olur turk gormek turkce konusmayi ozledim birileriyle
  4. #4
    Avatar Resmi
    yyatikci
    Acemi Watçı
    Mesaj
    35
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:35

    Konu:2

    Beğeni:0

    ayrica herkese amerikada bol sanslar kutuphaneden giriyorum nete cikmam lazim grsmek uzere tekrar
  5. #5
    Avatar Resmi
    buka1907
    Acemi Watçı
    Mesaj
    49
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:49

    Konu:5

    Beğeni:0

    way yasin naber ben burak mühendislikten bol şans bende 2 hafta sonra philadelpdiadayım Allah yardımcın olsun??
  6. #6
    Avatar Resmi
    buka1907
    Acemi Watçı
    Mesaj
    49
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:49

    Konu:5

    Beğeni:0

    bu arada yavuz naptı onuda yazarsan ))
  7. #7
    Avatar Resmi
    yyatikci
    Acemi Watçı
    Mesaj
    35
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:35

    Konu:2

    Beğeni:0

    iidir burak senden naber sen niye gec kaldin yavuzda daha bi gelisme yok belki bugun cikmistir(cuma) sanada bol sanslar
  8. #8
    Avatar Resmi
    kazzam
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    7
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:7

    Konu:2

    Beğeni:0

    Bende 20 sinde Pittsburgh'dayım.Ancak pittsburgh airportan nasıl Uniontown a gidecegimi tam olarak bilmiyorum... Nasıl gidecegim hakkında yardımcı olursan sevinirim....
  9. #9
    Avatar Resmi
    buka1907
    Acemi Watçı
    Mesaj
    49
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:49

    Konu:5

    Beğeni:0

    saol yasin benim iş 1 temmuzda başlıyo anca yani ...krdeşim kendine ii bak oralarda aman diyim yediine içtiine dikkat et) bide sen bilirsin ben evden kete falan getirsem sorun olurmu uçakta )
  10. #10
    Avatar Resmi
    break
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.191
    Konu
    127
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.191

    Konu:127

    Beğeni:0

    Lokasyon:Izmir

    Hadi bakalım hayırlı olsun iyi yolculuk geçirmişsin darısı bizim başımıza
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular