Menu
  • 9059 Görüntülenme
  • 86 Cevaplar

  1. #31
    Avatar Resmi
    Roma
    Üstad
    Mesaj
    2.129
    Konu
    63
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.129

    Konu:63

    Beğeni:0

    Lokasyon:Baku

    housekeeping me?
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
  2. #32
    Avatar Resmi
    turka
    Uzman Watçı
    Mesaj
    273
    Konu
    46
    Üye Avatarı

    Mesaj:273

    Konu:46

    Beğeni:0

    Roma Nickli Üyeden Alıntı

    housekeeping me?

    . bellı degıl dıle göre ayarlıycakmıs lar tam bısey soylemedıler kı ya . ılk once bı vızeyı alalımda sonra hallolur hersey
  3. #33
    Avatar Resmi
    Fiorex
    Üstad
    Mesaj
    2.944
    Konu
    237
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.944

    Konu:237

    Beğeni:3

    Konu amacından sapmış.Forumumuzun kuralları bellidir.Konuyu amacından saptıran kullanıcıların , kullanıcı adları listeye alınmıştır.Bu uyarı niteliğindedir.Alakasız mesajlar tarafımdan silinmiştir..
  4. #34
    Avatar Resmi
    dodo
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    425
    Konu
    21
    Üye Avatarı

    Mesaj:425

    Konu:21

    Beğeni:0

    Kriptografi Nickli Üyeden Alıntı

    Admin şu son 15 mesajda yararlı olabilecek hiçbir paylaşım göremiyorum.Millet fantezilerinden bahsetmeye başlamış. richard99 olayı koparmış zaten. Demek ki gereken paylaşım ilk 10-15 msjda yapılmış.
    Konu amacından sapmış.

    walla rıchard99 ne yazmıs ondan haberım yok ama ben ve roma gayet mntıklı seyler yazdıgımızı dusunuyorum eger sonucda orda kalmak ısteyen ınsanlar varsa bu sekılde bı yoll ızleyıp kalınabılecegı durumuna acıklık getrımek ıstemısdık.ama bıras degısdı onun farkındayım yınede konu fantazıler anlatılmaya basladı dıe yazılması hos degıl
    yınede belırtıyım rıchardın ne yazdıgı hakkında hıcbır fıkrım yok!!!
    KeNdİmE YeNi BiR bEn LaSıM
  5. #35
    Avatar Resmi
    Roma
    Üstad
    Mesaj
    2.129
    Konu
    63
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.129

    Konu:63

    Beğeni:0

    Lokasyon:Baku

    yahu ,richard rasladigi yahudi kizlarindan bahs etdi ne var bunda abartilacak ya.bide turka simdi nerede yaw,kiz beni cinlendirdi insAllah soyarlar seni orda falan.
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
  6. #36
    Avatar Resmi
    Kriptografi
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    235
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:235

    Konu:9

    Beğeni:0

    dodo Nickli Üyeden Alıntı

    walla rıchard99 ne yazmıs ondan haberım yok ama ben ve roma gayet mntıklı seyler yazdıgımızı dusunuyorum eger sonucda orda kalmak ısteyen ınsanlar varsa bu sekılde bı yoll ızleyıp kalınabılecegı durumuna acıklık getrımek ıstemısdık.ama bıras degısdı onun farkındayım yınede konu fantazıler anlatılmaya basladı dıe yazılması hos degıl
    yınede belırtıyım rıchardın ne yazdıgı hakkında hıcbır fıkrım yok!!!

    Silindi yav.Yönetim sildi tüm alakasız olanları. Sadece bahsettiğim kişi deil. Herkes böyle saçmalama yarışına girdiydi.
  7. #37
    Avatar Resmi
    dodo
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    425
    Konu
    21
    Üye Avatarı

    Mesaj:425

    Konu:21

    Beğeni:0

    Kriptografi Nickli Üyeden Alıntı

    Silindi yav.Yönetim sildi tüm alakasız olanları. Sadece bahsettiğim kişi deil. Herkes böyle saçmalama yarışına girdiydi.

    hımm anladım valla o mesajları ben kacırdım gormedım bole konunun sapması sacma bencede
    KeNdİmE YeNi BiR bEn LaSıM
  8. #38
    Avatar Resmi
    Roma
    Üstad
    Mesaj
    2.129
    Konu
    63
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.129

    Konu:63

    Beğeni:0

    Lokasyon:Baku

    Kriptografi Nickli Üyeden Alıntı

    Silindi yav.Yönetim sildi tüm alakasız olanları. Sadece bahsettiğim kişi deil. Herkes böyle saçmalama yarışına girdiydi.

    admin 4 mesaji silmis,sen son 15 diyosun digerleri hangisi?
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
  9. #39
    Avatar Resmi
    Kriptografi
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    235
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:235

    Konu:9

    Beğeni:0

    Benim mesajı dikkatli oku.
    Dedim ki son 15 msjda konuda yarar sağliicak hiçbişe göremiyorum.Konu sapıyo amacından diye.Benden bikaç msj sonra yönetici araya girip aradan gereksiz ve saçma olanları ayıklıyor.
    Ya hem beni niye sorguya çekiyosun yavrım.Ben mi sildim mesajları.
    Keşke alıntı yapıp da söyleseymişim o yazıyı.

    Daha fazla bişe yazmam için bişeyler söylemeyin arkadaşlar. Yine konu sapmasın amacından.
  10. #40
    Avatar Resmi
    Roma
    Üstad
    Mesaj
    2.129
    Konu
    63
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.129

    Konu:63

    Beğeni:0

    Lokasyon:Baku

    seni sorguya ceken kim yavrım,begenmiyosan yazma,seni zorlayan yok burda.
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular