Menu
  • 8710 Görüntülenme
  • 134 Cevaplar

  1. #111
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.408
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.408

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    Deadline Nickli Üyeden Alıntı

    3000 tl olmasın yoksa o ? paket fiyat olsa bile 3000 $ az gelir paket program için .

    Pket fiyat bile olsa pahali gelir. Ucak bileti 800-1000 dolar , sirket 1700 olsa iste pasaport vize icin de 200 desek 2700-2900 dolar olur.
  2. #112
    Avatar Resmi
    break
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.191
    Konu
    127
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.191

    Konu:127

    Beğeni:0

    Lokasyon:Izmir

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    Pket fiyat bile olsa pahali gelir. Ucak bileti 800-1000 dolar , sirket 1700 olsa iste pasaport vize icin de 200 desek 2700-2900 dolar olur.

    Pasaport defter ucreti, Ankara ya da Istanbul' a vize gorusmesi icin yol masrafi var. Minimum 2900$ yani Ozgur' un dedigi gibi.
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017
  3. #113
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.408
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.408

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    3000 dolara ben vizeden ucak biletine sirket secimine kadar herseyi yaparim Bu ise mi girsek break paket servis
  4. #114
    Avatar Resmi
    maslantugugu
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    68
    Konu
    1
    Üye Avatarı

    Mesaj:68

    Konu:1

    Beğeni:0

    Lokasyon:İzmir

    captain89 Nickli Üyeden Alıntı

    3000 dolar ne fiyati oluyor boyle? Bazi firmalar paket yapiyor ucak bileti dahil filan diye ama. Ne dahilmis bu fiyata?

    Uçak bileti dahil ekstra olarak o kadar. Ben bu firmayla görüşmeye gitmedim arkadaşım gitti ve fiyatı duyduktan sonra da gitmeyi düşünmüyorum açıkçası. Uçak biletlerini de kendim bulmayı tercih ederim firmaların buldukları hep aktarmalı ve yurt dışı uçak firmalarından oluyo hep. Thyden gayet güzel fiyata direkt uçuşlar bulabilmek mümkün daha önce öyle yapmıştık

    Bi de daha o şirkete kayıt olmadan dil için mülakat yapmışlar, cv doldurtmuşlar bana çok saçma geldi ortada kayıt bile yok
  5. #115
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.408
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.408

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    maslantugugu Nickli Üyeden Alıntı

    Uçak bileti dahil ekstra olarak o kadar. Ben bu firmayla görüşmeye gitmedim arkadaşım gitti ve fiyatı duyduktan sonra da gitmeyi düşünmüyorum açıkçası. Uçak biletlerini de kendim bulmayı tercih ederim firmaların buldukları hep aktarmalı ve yurt dışı uçak firmalarından oluyo hep. Thyden gayet güzel fiyata direkt uçuşlar bulabilmek mümkün daha önce öyle yapmıştık

    Bi de daha o şirkete kayıt olmadan dil için mülakat yapmışlar, cv doldurtmuşlar bana çok saçma geldi ortada kayıt bile yok

    dil mulakati cok dogal cunku artik sponsorlar belli seviye ingilizcesi olmayani programa bile kabul etmiyorlar. Ise girmek icin 2 skype gorusmesi ya da yuzyuze gorusme oluyor. Bunlari gecmek icin belli seviye ingilizce sart. Zaten ingilizce olayini pek takmiyorsa bir sirket, kotu bile olsa ingilizcen alalim diyorsa kaydini bil ki sponsor isi degil kendilerinin buldugu ikinci sinif islere seni yonlendireceklerdir. Cv olayini da bazi sponsorlar sart kosuyor ilk kayitta. Ozellikle ciee bu tur prosedurlerde katidir. Bence en dogrusu.
  6. #116
    Avatar Resmi
    AliArslan
    Acemi Watçı
    Mesaj
    28
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:28

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    Valla kardesim o dil mülakatından çok çektim ben önlisans ögrencisiyim birde bunun baya bi etkisi var saglam firmalarla görüşmeye gittim önlisans diyince suratta bi bozulmalar bi 180 dönmeler falan insanın canını sıkıyorlar heves bırakmıyorlar ama kafaya koydum gidicem yani bütün şirketleri arastırdım en son birine kaydımı yaptırdım giden insanlarla konustum sıkıntım yok yanı dilde günden güne gelişiyor yabancı diziler artı vize sorularına bakıyorum hergun çalıstıgım yerde yabancılar denk gelirse konusmaya calısıyorum bızlerde anlama sıkıntısı olmuyor ama konusmaya gelince takılıyoruz bunuda atmaya calısıyorum hayırlısıyla hepimiz güzel bi wat gecirelimde
  7. #117
    Avatar Resmi
    hyper35
    Acemi Watçı
    Mesaj
    23
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:23

    Konu:9

    Beğeni:0

    Lokasyon:izmir

    bugün eduyork'a kayıt yaptırdım arkadaşlar bende aranızdayım artık
  8. #118
    Avatar Resmi
    earsziimn
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    3
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:3

    Konu:0

    Beğeni:0

    merhaba arkadaşlar bende bugün yero'ya ön kayıt ücretimi yatırdım şirket ofisi Ankara'da bense İzmir'deyim. Umarım anlımızın akıyla gider ve döneriz.
  9. #119
    Avatar Resmi
    ByLyric
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    514
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:514

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:BURSA

    earsziimn Nickli Üyeden Alıntı

    merhaba arkadaşlar bende bugün yero'ya ön kayıt ücretimi yatırdım şirket ofisi Ankara'da bense İzmir'deyim. Umarım anlımızın akıyla gider ve döneriz.

    Yero fena değildir temsilcilik yapmıştım.
    ---wat where amazing happens---http://www.turkishwat.com/image.php?type=sigpic&userid=7507&dateline=1307807  820
  10. #120
    Avatar Resmi
    maslantugugu
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    68
    Konu
    1
    Üye Avatarı

    Mesaj:68

    Konu:1

    Beğeni:0

    Lokasyon:İzmir

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    dil mulakati cok dogal cunku artik sponsorlar belli seviye ingilizcesi olmayani programa bile kabul etmiyorlar. Ise girmek icin 2 skype gorusmesi ya da yuzyuze gorusme oluyor. Bunlari gecmek icin belli seviye ingilizce sart. Zaten ingilizce olayini pek takmiyorsa bir sirket, kotu bile olsa ingilizcen alalim diyorsa kaydini bil ki sponsor isi degil kendilerinin buldugu ikinci sinif islere seni yonlendireceklerdir. Cv olayini da bazi sponsorlar sart kosuyor ilk kayitta. Ozellikle ciee bu tur prosedurlerde katidir. Bence en dogrusu.

    Özel lisede okumuş, vakıf üniversitesinde bütün derslerini ingilizce alan insanlara bu uygulama çok saçma bence zaten belli şeyleri kanıtlayarak ve geçerek geldiğimizin bir göstergesi var.

    Şirket arayışlarıma devam ediyorum bi yandan:
    Ozman 1600 dolar civarı,
    Eduyork 3250 tl dedi

    Ozmanda santa monica pacific park işi varmış, bir de kodak işleri var ama mayıs sonu öğrenci istediği ve finallerimin haziran ortasında bitecek olmasından dolayı bana pek uymuyor ilgilenenlerin aklında tulunsun
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular