Menu
  • 7360 Görüntülenme
  • 17 Cevaplar

  1. #11
    Avatar Resmi
    Çekilin Ben Tercümanım
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    19
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:19

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:Eastham- Wellfleet- MA

    haziranın 13ü hala işim yok başvurduğum firmayı 2. sırada görünce daha da karamsarlaştım.
  2. #12
    Avatar Resmi
    IYI_Osmancik
    Acemi Watçı
    Mesaj
    23
    Konu
    6
    Üye Avatarı

    Mesaj:23

    Konu:6

    Beğeni:0

    Lokasyon:Wesley Town

    Arkadaşlar herkese kolay gelsin. Ben biraz daha şanslı sayılanım muhtemelen. Listedeki firmalardan biriyle geldim. Bizi New York'ta karşılayacaklarını ve New York gezisi yaptıktan sonra uygun bir hostele yerleştirip ücretsiz olarak 1 gün konaklatıp sonra herkesi otobüslere bindirerek çalışma yerlerine göndereceklerini söylemişlerdi.Dün itibariyle New York'a geldim ve tahmin edebileceğiniz gibi bunların hiçbiri gerçekleşmedi. Eğer uçakta bizimle aynı firmayla gelen bir arkadaşla tanışmasaydık New York'ta ilgili firmadan kimseyle görüşemeyecektik. Neyse bugün anlıyorum ki beni bu şirketle gönderen arkadaşımın bir arkadaşı gelip bsizi hava alanından almasaydı yogun yagmurda napıyor olurduk düşünmek istemiyorum. Şansıma ki sponsor şirketin menajeriyle bizi almaya gelen arkadaş samimi dost çıkıyorlar ve bizi bir şekilde başka bir öğrenci evinde bir gece konaklatıyorlar. Biz rahatsız bizi agırlamak zorunda kalanlar rahatsız...Sporsorla gece 3-5 dk muhabbet etme şansımız oluyor.Bugun oryantasyon ve yarın da işe başlayacakmışım. Sanırım ben sorunsuz WAT macerası yaşayanlardan oluyorum. Yoksa sadece aşırı şanslı mıyım?
  3. #13
    Avatar Resmi
    camptr
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    144
    Konu
    6
    Üye Avatarı

    Mesaj:144

    Konu:6

    Beğeni:0

    Lokasyon:izmir

    **RO adlı şirketle gördüğüm mağdur sayısını anlatamam son 2 yılda, UKLA ile ilk yıl gittim ufak tefek sorunlarım oldu ama mecburen idare etmiştim kız arkadaşım vardı... (Gende de güvenilmez pek), ICEP le çalışıyorum 2 yıldır bence bu işi en ciddi yapanlardan... Gidecek arkadaşlara belki fikir olur
  4. #14
    Avatar Resmi
    harun35½
    Acemi Watçı
    Mesaj
    43
    Konu
    20
    Üye Avatarı

    Mesaj:43

    Konu:20

    Beğeni:0

    Lokasyon:Karşıyaka

    IYI_Osmancik Nickli Üyeden Alıntı

    Arkadaşlar herkese kolay gelsin. Ben biraz daha şanslı sayılanım muhtemelen. Listedeki firmalardan biriyle geldim. Bizi New York'ta karşılayacaklarını ve New York gezisi yaptıktan sonra uygun bir hostele yerleştirip ücretsiz olarak 1 gün konaklatıp sonra herkesi otobüslere bindirerek çalışma yerlerine göndereceklerini söylemişlerdi.Dün itibariyle New York'a geldim ve tahmin edebileceğiniz gibi bunların hiçbiri gerçekleşmedi. Eğer uçakta bizimle aynı firmayla gelen bir arkadaşla tanışmasaydık New York'ta ilgili firmadan kimseyle görüşemeyecektik. Neyse bugün anlıyorum ki beni bu şirketle gönderen arkadaşımın bir arkadaşı gelip bsizi hava alanından almasaydı yogun yagmurda napıyor olurduk düşünmek istemiyorum. Şansıma ki sponsor şirketin menajeriyle bizi almaya gelen arkadaş samimi dost çıkıyorlar ve bizi bir şekilde başka bir öğrenci evinde bir gece konaklatıyorlar. Biz rahatsız bizi agırlamak zorunda kalanlar rahatsız...Sporsorla gece 3-5 dk muhabbet etme şansımız oluyor.Bugun oryantasyon ve yarın da işe başlayacakmışım. Sanırım ben sorunsuz WAT macerası yaşayanlardan oluyorum. Yoksa sadece aşırı şanslı mıyım?

    new york'ta boyle bir şekilde karşıulanıp bugün oryantasyon yarın iş olayıyla karşılaştıysan bence inanılmaz şanslısın ben geldim , yurtta kalıorum, hala daha işin i siyle karşılaşmadım
  5. #15
    Avatar Resmi
    jesuscane
    Acemi Watçı
    Mesaj
    31
    Konu
    4
    Üye Avatarı

    Mesaj:31

    Konu:4

    Beğeni:0

    Lokasyon:Adana

    kesinlikle ama kesinlikle ozman diyorum, böyle lanet bir şirket bilmiyorum. adana'daki ofislerinde konuştuğumuz şahsiyet bana los angeles'ı, buradaki çalışma şartlarını öyle güzel anlattı ki buraya ceo olarak gelicem msandım. ama kazın ayağı öyle değil california'nın en düşük ücretini veriyorlar, zaten daha düşüğünü vermeleri kanunen mümkün değil. Ozman'ın bulduğu otel 5'inci gün kapandı ve sokakta yattım, halbuki mağduriyetimi karşılamalar lazımdı. bana 500 ya da 750 dolarla gelmemi söylediler, ben 1300 dolarla geldim ve otelde kalıp hiçbir masraf yapmama rağmen bu para yetmedi. eğer kredi kartlarım olmasaydı hapı yutardım. Work and travel bildiğiniz köle düzeni, her yer eyalet sınırları içindeki yasal en düşük ücreti veriyorlar.ben los angeles santa monica'da eğlence parkında çalışyıorum. çalıştığım yerde hiçbir hakkınız yok, insan muamelesi görmüyorsunuz. yaz işi falan değil, bildiğin sefillik ve yaralanma riskiniz var. ben mesela kızgın yağ başında yemek yapıyorum, dalgınlıkla üzerime dökülse o yağ, ağır yaralanmsam bile hiçbir şekilde dava açamıyorum imzalatııkları evraklar yüzünden. los angeles'ta kiralar acayip pahalı, 1500 dolara 1 oda yer bulamıyorsunuz, bulduklarınızda minimum 1 yıllık kiralıyor ya da 2-3 aylık kirayı depozit istiyorlar. he ben tüm sefillikleri çekmeye razıyım, hayat tecrübesi, iş disiplini öğrenmek istiyorum diyorsanız gelin. ama en ucuz şirketle gelin çünkü şirketler sizi bağlamak için bir sürü saçma şey söyleyecektir "biz daha iyi hizmet sunuyoruz, konaklama garanti vs" diye ama şirketlerin sözlerine itibar etmeyin, hepsi palavra. Amerika'da anlaşmalı oldukları şirketler karşısında elleri kolları bağlı, yaptırım güçleri falan yok. Ben en ucuzu hangisiyse onunla gelmenizi tavsiye ediyorum wat mağduru olarak.
  6. #16
    Avatar Resmi
    skyline26
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    471
    Konu
    12
    Üye Avatarı

    Mesaj:471

    Konu:12

    Beğeni:0

    Lokasyon:newyork

    ya arkadasım öle bi anlatmıssınki seni görende köle bu diycek sanki tmm eglence parkında calısıyosun seni pisirme bölümüne vermisler öle bi kızgın yagda yemek pisiriyorumki demisin e arkadasım yemek pisirmek icin o yagın öle olması lazım e mc donalds islerine giden bütün arkadaslarda aynı düzenden gecmislerdir umarım sen oraya gittiginde ohh bi ise gircem zorlanmıycam hemde ii bi ucret alıcam diye dusunuyosan kusura bakma sen amerikaya gitmeden önce hic bisi arastırmamıısn demkki bence herseyi sirketlere yuklemeyin bazı arkadaslar diyo isim vardı bi gittim is patladı job offer sahte cıktı burda sirketler sorumlu yalnız sen kızgın yagın basında calısıyosun az ücret alıyosun sirketle fazla bi alakası yok bence... yanlıısm varsa yanlısın desin tw ailesi...
    FORZA ES-ES
  7. #17
    Avatar Resmi
    ufukgul88
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    143
    Konu
    31
    Üye Avatarı

    Mesaj:143

    Konu:31

    Beğeni:0

    Lokasyon:Adana

    skyline26 Nickli Üyeden Alıntı

    ya arkadasım öle bi anlatmıssınki seni görende köle bu diycek sanki tmm eglence parkında calısıyosun seni pisirme bölümüne vermisler öle bi kızgın yagda yemek pisiriyorumki demisin e arkadasım yemek pisirmek icin o yagın öle olması lazım e mc donalds islerine giden bütün arkadaslarda aynı düzenden gecmislerdir umarım sen oraya gittiginde ohh bi ise gircem zorlanmıycam hemde ii bi ucret alıcam diye dusunuyosan kusura bakma sen amerikaya gitmeden önce hic bisi arastırmamıısn demkki bence herseyi sirketlere yuklemeyin bazı arkadaslar diyo isim vardı bi gittim is patladı job offer sahte cıktı burda sirketler sorumlu yalnız sen kızgın yagın basında calısıyosun az ücret alıyosun sirketle fazla bi alakası yok bence... yanlıısm varsa yanlısın desin tw ailesi...



    tamamıyla haklısın. o zaman housekeepingde çalışanlar yatak yaparken belim çıkacak, kasiyerler konuşmaktan çenemin kasları eridi, garsonlar da masalara çarpa çarpa ayaklarım ağrıdı filan derse nerden anladık çalışmanın ana fikrini? Çalışıyorsunuz arkadaşlar. Hiçkimseyi de workandtravelda yönetici koltuğuna oturtmazlar. Mutlaka ağır iş yapılacak tabi. Bu mağduriyet değildir. Mağduriyet olan tarafı amerikaya gidince işinizin olmadığını öğrenmeniz, ortada sebep yokken 10 gün sonra işten çıkartılmanızdır.
  8. #18
    Avatar Resmi
    skyline26
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    471
    Konu
    12
    Üye Avatarı

    Mesaj:471

    Konu:12

    Beğeni:0

    Lokasyon:newyork

    ufukgul88 Nickli Üyeden Alıntı

    tamamıyla haklısın. o zaman housekeepingde çalışanlar yatak yaparken belim çıkacak, kasiyerler konuşmaktan çenemin kasları eridi, garsonlar da masalara çarpa çarpa ayaklarım ağrıdı filan derse nerden anladık çalışmanın ana fikrini? Çalışıyorsunuz arkadaşlar. Hiçkimseyi de workandtravelda yönetici koltuğuna oturtmazlar. Mutlaka ağır iş yapılacak tabi. Bu mağduriyet değildir. Mağduriyet olan tarafı amerikaya gidince işinizin olmadığını öğrenmeniz, ortada sebep yokken 10 gün sonra işten çıkartılmanızdır.

    +1 rep arkadasa katılıyorum
    FORZA ES-ES
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular

Bu Konuyu Okuyan Üye(ler) : 0

Şu anda listelenecek üye yok.