Menu
  • 2825 Görüntülenme
  • 35 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    Kenshin
    Acemi Watçı
    Mesaj
    32
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:32

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:Yalova- Kocaeli

    Merhaba arkadaşlar

    Geçenlerde aklıma süper bi çakallık geldi ee türküz olsun o kadar

    Şimdi bizde yaş tarihi Day/Month/Year ,Amerika'da ise Month/Day/Year oldugundan mesela ben 1 /07 de 21 yaşında olucam ee dogal olarak hazıran ayında alkol vs alışı club-bar'da yasak bana ama tabi benim tarihim 1/7 month/day olarak bakıldıgında 21 yaşında oluyorum ve istediğini yap

    Eğer aynı konumda olan varsa kaçırmasın bu durumu benden tavsiye

    Hadin bol eğlenceler,
    Rast gele
  2. #2
    Avatar Resmi
    durmusarda
    Acemi Watçı
    Mesaj
    28
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:28

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:kayseri

    amerikada olacağım tarihde 21 olacağımdan problem yok

    ama fikiri tuttum işe yarayabilir
  3. #3
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.408
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.408

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    ya pardon da sanki haziran bir de orda olacaksin ve haziran boyunca o bar benim bu bar snein gezecen tum yaz 3 kere club a git , eglendim barlarda diyebilirsin
  4. #4
    Avatar Resmi
    Kenshin
    Acemi Watçı
    Mesaj
    32
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:32

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:Yalova- Kocaeli

    yok olay hazıranın 1 ınde gıtmek degıl , 21'ine sonra basıcaklar - bu kosullar altında olanlar ıcın - falan sadece bılgılendırmek amaclı dedım. ben gıdıncede hemen gıdıcegım ıcın
  5. #5
    Avatar Resmi
    sincili
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    954
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:954

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:K.K.T.C.

    Kenshin Nickli Üyeden Alıntı


    Geçenlerde aklıma süper bi çakallık geldi ee türküz olsun o kadar

    kendi adına konuş hocam bende Türk'üm ama çakal değilim !!!!

    burdaki yazış amacını anlıyorum bunu demek istemiyosun ama biraz daha dikkatli olursak yazarken sevinirim rica ediyorum !!!!!
  6. #6
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.408
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.408

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    insallah yaz sonunda gorusuruz burda kac kere gittigini merak edecem
  7. #7
    Avatar Resmi
    Kenshin
    Acemi Watçı
    Mesaj
    32
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:32

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:Yalova- Kocaeli

    hayda bi konu açtık olaymı cıkıcak beyler/bayanlar anlamadım gıttı birşey geldi aklıma paylasmak ıstedım , oradakı manayı anlamısında unlem falan koymana gerek arkadasım ne anlatılmak ıstenılen bellı stres yapmaya gerek yok merak etme kotu bı kasıt yok ortada bizde milletimizi vatanımızı sevenlerdenız derrt etme. ha anlamıyacak olan arkadaslar ıcın Türk milletinin zeki oldugunun belirtilmesidir , yanlış manaya çekmeyelim !!!! Paylaşmak istedim sadece belki işine yarıyan arkadaslar olur dıye , gerginlik yaratmanın manası yok.

    Tamam dostum solucem gıttıgımde sararsa cıkmam o kesın buradada gıttıgım ıcın merak edıyorum yanı o yuzden =) herneyse bakalım , herkese iyi forumlar.
  8. #8
    Avatar Resmi
    ThunderStorm
    Wat Profesörü
    Mesaj
    740
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:740

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:İskenderun

    Kenshin Nickli Üyeden Alıntı

    hayda bi konu açtık olaymı cıkıcak beyler/bayanlar anlamadım gıttı birşey geldi aklıma paylasmak ıstedım , oradakı manayı anlamısında unlem falan koymana gerek arkadasım ne anlatılmak ıstenılen bellı stres yapmaya gerek yok merak etme kotu bı kasıt yok ortada bizde milletimizi vatanımızı sevenlerdenız derrt etme. ha anlamıyacak olan arkadaslar ıcın Türk milletinin zeki oldugunun belirtilmesidir , yanlış manaya çekmeyelim !!!! Paylaşmak istedim sadece belki işine yarıyan arkadaslar olur dıye , gerginlik yaratmanın manası yok.

    Tamam dostum solucem gıttıgımde sararsa cıkmam o kesın buradada gıttıgım ıcın merak edıyorum yanı o yuzden =) herneyse bakalım , herkese iyi forumlar.

    ben seni anlıyorum.

    Ya benim 01 05 olduğu için olmuyor 2 türlüde
  9. #9
    Avatar Resmi
    CaMuR
    Wat Profesörü
    Mesaj
    624
    Konu
    8
    Üye Avatarı

    Mesaj:624

    Konu:8

    Beğeni:0

    o kapıda duran adamları salak falan zannediyosunuz galiba? zaten içeri girerken ya amerika eyalet id si ile ya da J-1 ı göstererk giriyosunuz..yakalndığınız an sahtekarlık suçuna giriyor...yapmayın öyle çakallık!!! falan..yaşınızı doldurup edebinizle girin..
  10. #10
    Avatar Resmi
    siMITci
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    56
    Konu
    4
    Üye Avatarı

    Mesaj:56

    Konu:4

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    Benimde anlamadığım nedir bu club disko vsvs çılgınlığı. Amerika'ya gidiyorsunuz arkadaşım. Çoğu kişinin yakalayamadığı fırsatı yyakalamışsın. Ben eğer gidebilirsem(vize alabilirsem) 25 yaşıma girmiş olacağım. Yapmayın bu kadar yaşınız tutmuyorsa orada yapılacak daha bir çok şey var. Pozitif bakın. Bırakın çakallığı. Yasalara uyun. Yoksa zulüm olur bu geziniz.
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler