Menu
  • 9601 Görüntülenme
  • 49 Cevaplar

  1. #31
    Avatar Resmi
    inek
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    578
    Konu
    76
    Üye Avatarı

    Mesaj:578

    Konu:76

    Beğeni:0

    Lokasyon:Antalya

    Lake georga dakı 15 ıncı gunumde dönüp dolaşıp turk ortamını yarattık..lake georga nın en manyak kafa ortamı woodbayn da .Her aksam farkılı ınsanların mekanı doldurduğu herturlu manyaklık ve cılgınlık burda yasandı..Ben geldıgımden berı ınanılmaz mutlu anlar yasadım..Alves ve inek tesadufen karsılastık .mesela dun 50 bıra gıtmıstır ve her hafta delı ot ıctıgımızıde sölemek lazım...ıyıce kayısı koparttıkkk...gelenlerın hepsı antalya ve ızmırlı olunca ortam kendılıgınden olusuyo..hatta amerıkalılar bıle artık bızımle takılıyo..
  2. #32
    Avatar Resmi
    beysin
    TW Üstün Hizmet Watçısı
    Mesaj
    844
    Konu
    16
    Üye Avatarı

    Mesaj:844

    Konu:16

    Beğeni:0

    Lokasyon:Los Angeles

    dikkat edinde kendinize sonra basiniza is gelmesin. cilginlik, manyaklik guzel ama bir yere kadar arkadaslar. Iyi eglenceler size.... Amerikalilar bizim kadar eglenmeyi bilen bir millet degil
    "ALL GOOD THING TO THOSE WHO WAIT"
  3. #33
    Avatar Resmi
    frktslc
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    70
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:70

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:istanbul

    bende 15 gündür lake georgedayım woodbayn diye bir yer görmedim.nedir bu woodbayn?
  4. #34
    Avatar Resmi
    lol123
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    1
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:1

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:lake george

    selam arkadaşlar. lake george tarafında lake luzerne'de bir cafede çalışıyorum. arabam olmadığı için seyahat edemiyorum. malum otobüs tren de pahalı. burada bulunup arabası olan veya kiralayan arkadaşlara katılabilirim. hem maddi destek sağlamış olurum. iletişim adresim
    Semih Şimşek | Facebook
    sevgiler.
  5. #35
    Avatar Resmi
    texaco27
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    4
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:4

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:Albany,NY

    cigara marlboro $9 haci. yemek arama burda berbat.lake george town in icinde alibaba var orada takilirsin onun haricinde cok da fazla secenegin yok.
  6. #36
    Avatar Resmi
    frktslc
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    70
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:70

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:istanbul

    nuriulger Nickli Üyeden Alıntı

    Lake George'luları bi gün toplasak, bi gece parti yapsak, tanışsak, eğlensek olmaz mı ?

    Dj's te cuma akşamı parti yapıyoruz.bütün türkler gelicek.
  7. #37
    Avatar Resmi
    alibey
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    7
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:7

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    meraba , bu yaz programa katılacagız 3 kişi. bi şirket bize travelodge u önerdi , 30-40 saat iş süresi dedi saatlik 8 $ dedi . 2. işe girmeyi planlıyoruz lake george cevresinde bisikletle falan gidip geliriz diye düşünüyoruz . sizce nasıl bir yerdir kabul etmelimiyiz ?
  8. #38
    Avatar Resmi
    watkocaeli
    Acemi Watçı
    Mesaj
    38
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:38

    Konu:7

    Beğeni:0

    Bende varım.Sılver Bay YMCA Camp ta çalışacağım
  9. #39
    Avatar Resmi
    Freak
    Acemi Watçı
    Mesaj
    26
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:26

    Konu:0

    Beğeni:0

    frktslc Nickli Üyeden Alıntı

    Dj's te cuma akşamı parti yapıyoruz.bütün türkler gelicek.

    Ama erken olmuş biraz yaa Çok kötü oldu bu
  10. #40
    Avatar Resmi
    Kamikaze
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    2
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:2

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    Arkadaşlar çarşamba günü lake george ny slice pizzeria diye bir pizza restaurantına gidiyorum, lake george başka giden var mı ?
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular