Menu
  • 607 Görüntülenme
  • 3 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    fatihayyildiz
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    8
    Konu
    1
    Üye Avatarı

    Mesaj:8

    Konu:1

    Beğeni:0

    Lokasyon:Michigan

    Merhaba arkadaşlar. Ben Northern Michiganda mutfakta çalışıyorum. Kalmaya yemeye içmeye para vermiyorum ve güzel miktarda para kazanıyorum ama travel için ne kadar para ayıracağıma bir türlü karar veremedim. O yüzden bende travel i en ucuz nasıl hallederim diye düşündüm ve bu yol aklıma geldi. Tren fiyatlarına baktım oldukça ucuz ve bazı hatlarda yeme içme bile dahil. Ayrıca türkiyedeykende trenle yolculuk yapmıştım ve her türlü uçaktan da iyi otobüsden de bence . Sadece biraz yavaş ama benimde hiç acelem yok zaten bir ay sürem var Diğer bir konu da kalacağım yerlerde couchsurfingden insanlar bulup onlarda kalmayı düşünüyorum. Forum da böyle bir başlık vardı okudum orayı da ama ben bu başlıkta hepsini bir olarak yazayım istedim. Sonuç olarak kafamdaki en esnek en ucuz ve eğlenceli plan bu açıkcası. Tren olan şehirlere eyaletlere trenle gidip olmayanlara otobüse otostopa vurup , bulduğum yerlerde couchsurfingle kalıp daha sonra metropollerde ve iyice doğuda birkaç günlük turlara katılıp çekip gideyim diyorum. Sormak danışmak istediğimse daha önce travel yapmış insanlardan bunu deneyen oldu mu ? Düşündüğüm gibi ucuz ve eğlenceli mi yoksa sefillik mi ? Yani sefillik kişiden kişiye göre değişir ama ben sefil gezmeyi daha çok seviyorum galiba çok esnek olsun planım istiyorum . Düşündüğüm gibi esnek olur heralde onu sormama gerk yok.
  2. #2
    Avatar Resmi
    West
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    9
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:9

    Konu:2

    Beğeni:0

    Travelin ne zaman ?
  3. #3
    Avatar Resmi
    matador_36
    Üstad
    Mesaj
    1.907
    Konu
    33
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.907

    Konu:33

    Beğeni:0

    Lokasyon:ankara

    ne kadar travel yapaaksın ve valizlerin buyuksa otostop felan rezillik olur ayrıca zaten kalacak yere para vermiyorsun adam akıllı travel yap bence güzelce gez 2 gün cs den bulduğun birinde kal 2 gün otelde
    ya olduğun gibi görün yada gözüme görünme!!!
  4. #4
    Avatar Resmi
    fatihayyildiz
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    8
    Konu
    1
    Üye Avatarı

    Mesaj:8

    Konu:1

    Beğeni:0

    Lokasyon:Michigan

    @West travel a bir ekimden sonra başlıcam bir ayım olucak işte çıkmak için

    @Matador_36 aynen bende şu an valizleri düşünme aşamasındayım ona da şöyle bir çözüm getirmek mantıklı geldi . Havaalanlarında grlirken valiz emanet yerleri görmüştüm oraya bırakıp dönüşte almayı düşünüyorum. Yani michigan üzeri floridaya kadar ineceğim , oraya giderken tenessede yada west virginia da bi havaalanına bırakıp yukarı doğru çıkarken almayı planlıyorum . Ama fikri olan varda paylaşabilir çünkü bu mantıklı gelmedi pek Ayrıca otelde de kalınabilir dediğin gibi ama kuzenim avrupayı gezdi cs ile ve nerdeyse hiç otelde kalmadı . Hatta birisiyle tanışmış o da kuzeni hollandadan almanyaya kadar getiröiş arabayla ücretsiz . O da travel yapıyormuş beraber yapmışlar yani tabi o biraz şanslıymış ama insanların çok yardmcı olacağımı düşünüyorum nedense . Hem böyle daha fazla insanla tanışmış olacağım diye düşünüyorum. Her yönden iyi gibi geliyor bana
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular