Menu
  • 5685 Görüntülenme
  • 38 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    wayy
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    87
    Konu
    12
    Üye Avatarı

    Mesaj:87

    Konu:12

    Beğeni:0

    Arkadaşlar vizemin bitiş tarihi bölümünde 2014 yazıor.Birlikte başvurduğumuz dier arkadaşların normal olarak eylül 2009 bitiş tarihi..bu bir sorun çıkartır mı,neden böyle birşey oldu acaba daha önce böyle bi durumla karşılaşan var mı ??
  2. #2
    Avatar Resmi
    roboelektronik
    Uzman Watçı
    Mesaj
    289
    Konu
    6
    Üye Avatarı

    Mesaj:289

    Konu:6

    Beğeni:0

    Ne güzel, daha ne istiyosun
  3. #3
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.412
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.412

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    daha once de alan vardi sorun olmaz. zaten onemli olan j1 vizesinde ds 2019 formu. orda yazan bitis tarihinden sonra calisamazsin ve bitis tarihinden 26 gun sonra ulkeden ayrilman gerekir. Ha sanirim sana bir avantaji olabilir. eger seneye de gidersen ds belgen geldiginde vize gorusmesine gitmen gerekmeyebilir sonucta vizen o tarihler icin var olacak... emin degilim ama....
  4. #4
    Avatar Resmi
    wayy
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    87
    Konu
    12
    Üye Avatarı

    Mesaj:87

    Konu:12

    Beğeni:0

    bi sorun çıkmasın abd ye girişte...
  5. #5
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.412
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.412

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    ya niye ciksin amerikaya giriste. sana fazla vize vermisler eksik degil onemli olan ds 2019 belgesi dedigim gibi kafana takma sorun filan olmaz...
  6. #6
    Avatar Resmi
    alper2005metu
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    139
    Konu
    6
    Üye Avatarı

    Mesaj:139

    Konu:6

    Beğeni:0

    bizim şirketin dağıttıgı broşürde yazıyordu, vizenizin 5-10yıllık çıkmasına sevinmeyin bir sorun olabilir diye, yani belki vize J1 olmayabilir bence yine sen bi sor danışmana
  7. #7
    Avatar Resmi
    anton
    Wat Profesörü
    Mesaj
    615
    Konu
    12
    Üye Avatarı

    Mesaj:615

    Konu:12

    Beğeni:0

    Lokasyon:izmir

    yanlıslık yapılmıs sırketınle mutlaka konus hemen vizenın degıstırılmesı gerıkıcek buyuk ıhtımalle...
    Better late than never

    ŞİRKET SEÇİM YÖNERGESİ (ORTAK BİLDİRİ) Mağdur olmamak için okuyunuz...


    http://www.turkishwat.com/work-trave...k-bildiri.html
  8. #8
    Avatar Resmi
    wayy
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    87
    Konu
    12
    Üye Avatarı

    Mesaj:87

    Konu:12

    Beğeni:0

    anton Nickli Üyeden Alıntı

    yanlıslık yapılmıs sırketınle mutlaka konus hemen vizenın degıstırılmesı gerıkıcek buyuk ıhtımalle...

    sordum şirkete sorun olmaz dedi danışman..
  9. #9
    Avatar Resmi
    roboelektronik
    Uzman Watçı
    Mesaj
    289
    Konu
    6
    Üye Avatarı

    Mesaj:289

    Konu:6

    Beğeni:0

    Sorun olmaması lazım, geçen oryantasyon programında söylediler. Kimilerine veriliyor, bir problem olacağını zannetmiyorum, bence avantaj.
  10. #10
    Avatar Resmi
    taltrap
    TW Üstün Hizmet Watçısı
    Mesaj
    913
    Konu
    45
    Üye Avatarı

    Mesaj:913

    Konu:45

    Beğeni:0

    ozgursum Nickli Üyeden Alıntı

    daha once de alan vardi sorun olmaz. zaten onemli olan j1 vizesinde ds 2019 formu. orda yazan bitis tarihinden sonra calisamazsin ve bitis tarihinden 26 gun sonra ulkeden ayrilman gerekir. Ha sanirim sana bir avantaji olabilir. eger seneye de gidersen ds belgen geldiginde vize gorusmesine gitmen gerekmeyebilir sonucta vizen o tarihler icin var olacak... emin degilim ama....

    Bu sure tam olarak 26 gun mu?
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular