Menu
  1. #1
    Avatar Resmi
    ersoyodabas
    Acemi Watçı
    Mesaj
    40
    Konu
    17
    Üye Avatarı

    Mesaj:40

    Konu:17

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    Merhaba arkadaşlar..

    Geçen yaz Pensylvania daydım ev arkadaşlarımla ilk işimizden ayrlk ve başka iş bulduk çalşmak içn evden ayrldk ve bir süre sonra hepimize menager mail atmış evde hasar var pis vs vs abartarak tabi... ve kişi başı yaklaşık 700 dolar lık bir ceza uygulamak istedi ... verilen süre içersinde ödemezsek 10 yıl vize alamıycamızı söyelyerek tehdit etti ve böyle bir şeyi yaptıramycağını düşündüğm içn ödemedim ve bu yaz yine gitcem abd wat ile inş..


    ve kafam karışık bu aptal karının sözlerini dikkate almalımıyım? bu sene kesin vize reddi yer miyim ?
  2. #2
    Avatar Resmi
    mustafa61
    TW Üstün Hizmet Watçısı
    Mesaj
    934
    Konu
    36
    Üye Avatarı

    Mesaj:934

    Konu:36

    Beğeni:0

    Lokasyon:turkiye

    bence hic kafana takma ugrasacagini zannetmiyorum
    SEHIRLER HAKKINDA DETAYLI BILGI ICIN TIKLA
    http://www.turkishwat.com/eyaletler-...nun-sehri.html
  3. #3
    Avatar Resmi
    reyes_19
    Wat Profesörü
    Mesaj
    726
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:726

    Konu:7

    Beğeni:0

    Lokasyon:kıbrıs

    bıde bu olay eyaletten eyalete gore degısmıyormu yanı ceza uygulaması...mesela benım arkadaslarında loa angeles ta elektrık cezası vardı dedıler vızede karsınıza cıkar odersınız falan fılan bı dolu sehır efsanesı ama gecen yaz yıne gıttı new yorka hıcbır sorunolmadı gıttı geldı
  4. #4
    Avatar Resmi
    calkan
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    486
    Konu
    24
    Üye Avatarı

    Mesaj:486

    Konu:24

    Beğeni:0

    Lokasyon:mecidiyeköy

    keklemeye calışmış bana kalırsa ...
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular