Menu
  1. #1
    Avatar Resmi
    xxxmmkxxx
    Acemi Watçı
    Mesaj
    32
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:32

    Konu:9

    Beğeni:0

    Lokasyon:adana

    slm arkadaşlar ben başvuru yapacağım ama vizee gitmek için 4 üzerinden 2 nin altında alınırsa sanırım vize başvurusu yapamıyormuş.haliyle şirketlerin çoğu en az 250 dolar kesiyormuş.hazırlık öğrencilerinin vize başvuru şartı var mıdır
  2. #2
    Avatar Resmi
    TeMPuS
    Profesyonel Watçı
    Mesaj
    451
    Konu
    14
    Üye Avatarı

    Mesaj:451

    Konu:14

    Beğeni:0

    Lokasyon:İzmir/Bornova

    xxxmmkxxx Nickli Üyeden Alıntı

    slm arkadaşlar ben başvuru yapacağım ama vizee gitmek için 4 üzerinden 2 nin altında alınırsa sanırım vize başvurusu yapamıyormuş.haliyle şirketlerin çoğu en az 250 dolar kesiyormuş.hazırlık öğrencilerinin vize başvuru şartı var mıdır

    100 de 100 para iadesi yapmayı taahhut eden sırketler var.hazırlık ogrencilerine belirli bi sart yok ama benım kaydoldugum sırket temsılcısı hazırlık ogrencilerinden iyi seviyede ingilizce beklendıgını soyledi.
  3. #3
    Avatar Resmi
    ozgursum
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.412
    Konu
    27
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.412

    Konu:27

    Beğeni:22

    Lokasyon:Antakya

    arkadasim sitede biraz arama yaparsan hazirlik siniflariyla ilgili genis bilgiye ulasabilirsin konu acmadan evvel arama yaparsak daha iyi olur..
  4. #4
    Avatar Resmi
    break
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.191
    Konu
    127
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.191

    Konu:127

    Beğeni:0

    Lokasyon:Izmir

    Hiçbir ekstra şart yok hocam diğer öğrencilerle aynı tarife uygulanıyor!
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017
  5. #5
    Avatar Resmi
    amerikan eagle
    Siteden Uzaklaştırıldı
    Mesaj
    393
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:393

    Konu:2

    Beğeni:0

    Lokasyon:istanbul

    bu kadar kolaktan duyma bılgılere ınanmayın ya egerkı sızın elınızde notunuzu belgeleyen bı resmı evrak varsa heryere kayıt olup vıze gorusmesıne gıdebılırsınız
  6. #6
    Avatar Resmi
    xxxmmkxxx
    Acemi Watçı
    Mesaj
    32
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:32

    Konu:9

    Beğeni:0

    Lokasyon:adana

    aslında benim en çok korktuğum şey herşey tamamken bu hazırlıkta kalmam...
  7. #7
    Avatar Resmi
    break
    Site Yöneticisi
    Mesaj
    5.191
    Konu
    127
    Üye Avatarı

    Mesaj:5.191

    Konu:127

    Beğeni:0

    Lokasyon:Izmir

    xxxmmkxxx Nickli Üyeden Alıntı

    aslında benim en çok korktuğum şey herşey tamamken bu hazırlıkta kalmam...

    Yavas yavas konu acma sebebin belli oluyor sanki

    Eger bu soruyu sorarsa sana uygun bir sekilde sebebini soylersin sende. Konsolos arkadas seni zorlayabilir ama sorulari anlayip guzelce cevaplarsan onunde engel kalacagini sanmiyorum.
    # Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

    # Internship in Israel: 2011 ...

    # MSc. and I. Europe Trip: 2012 ...

    # Retired Worker & Traveler: 2013 ...

    # Maldive Island: 2016

    # II. Europe Trip: 2017
  8. #8
    Avatar Resmi
    DjNia
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    143
    Konu
    3
    Üye Avatarı

    Mesaj:143

    Konu:3

    Beğeni:0

    Lokasyon:Konya

    xxxmmkxxx Nickli Üyeden Alıntı

    slm arkadaşlar ben başvuru yapacağım ama vizee gitmek için 4 üzerinden 2 nin altında alınırsa sanırım vize başvurusu yapamıyormuş.haliyle şirketlerin çoğu en az 250 dolar kesiyormuş.hazırlık öğrencilerinin vize başvuru şartı var mıdır

    evt öle bişey var 250 dolar kesme gibi ama ilk üç günde bildirirsen 150 dolar kesiolar eger 3 günü gecerse 250 dolar oluo rakam...
  9. #9
    Avatar Resmi
    shleepy
    Hayalperest Watçı
    Mesaj
    8
    Konu
    1
    Üye Avatarı

    Mesaj:8

    Konu:1

    Beğeni:0

    Lokasyon:Turkiye

    o olay şirketine bağlı olarak değişiyor. Benim bir arkadaşım red yedi, tamamını almıştı parasının...
    daha önceden yapılan sözleşme ile ilgili sanıyorumki.
  10. #10
    Avatar Resmi
    CCN
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    85
    Konu
    3
    Üye Avatarı
    CCN

    Mesaj:85

    Konu:3

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    Hazırlık öğrencilerinin sezon içi performansını gösteren not dökümü vardır. Bu genellikle 100 üzerinden değerlendirilen dökümdür. Hazırlık dönemindeki not ortalamanız geçme notuna veya proficiency sınavına giriş için yeter not olmalıdır. Bunların dışında not ortalamanız yeterli görünmüyor olsa bile konsolosluk görevlisi ile olan diyaloğunuz vize almanızı etkileyen en büyük faktördür. Eğer not ortalamanız düşükse mantıklı bir gerekçe sunmalısınız. Hem not ortalaması düşük olup hem de İngilizce konuşma becerisi yetersiz olan bir öğrencinin vize alma şansı düşüktür.
    CCN International Education Services - www.ccnedu.com

    CCN Yurtdışı Eğitim ve Kariyer Servisi
    Work and Travel Departmanı

    Work and Travel programında bilmeniz gerekenler konusunda makale için tıklayın

    Tel: 0212 292 5707
    Fax: 0212 292 5166
    E-mail: info@ccnedu.com
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular