Menu
  • 2009 Görüntülenme
  • 7 Cevaplar

  1. #1
    Avatar Resmi
    betterharbor
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    154
    Konu
    43
    Üye Avatarı

    Mesaj:154

    Konu:43

    Beğeni:0

    Arkadaşlar ben bu konuyu daha önce açmış olduğum iş değiştirme konusuyla bağlantılı yazıyorum. Sırf oradayken iş değiştirdi diye, yada sevisini normal işinden başka bir iş yazarak doldurdu diye vizesi iptal olan tanıdığınız var mı? Bizim aracı şirket tehdit ediyıor da iptal ederiz vizeyi diye. Ondan biraz şüpheliyim bu kadar...
  2. #2
    Avatar Resmi
    Fiorex
    Üstad
    Mesaj
    2.944
    Konu
    237
    Üye Avatarı

    Mesaj:2.944

    Konu:237

    Beğeni:3

    Vizeyi iptal etme yetkisi nasıl oluyorda aracı şirkkette oluyor? Bence şirket sizinle daha fazla uğraşmamak için baskı yapıyor
  3. #3
    Avatar Resmi
    stephen
    Wat Profesörü
    Mesaj
    666
    Konu
    30
    Üye Avatarı

    Mesaj:666

    Konu:30

    Beğeni:0

    Lokasyon:newyork

    hayır kardes. istediğin gibi işini deiştirebilirsin. vizeni iptal falan edemez.
  4. #4
    Avatar Resmi
    loveronur
    Uzman Watçı
    Mesaj
    267
    Konu
    3
    Üye Avatarı

    Mesaj:267

    Konu:3

    Beğeni:0

    betterharbor Nickli Üyeden Alıntı

    Arkadaşlar ben bu konuyu daha önce açmış olduğum iş değiştirme konusuyla bağlantılı yazıyorum. Sırf oradayken iş değiştirdi diye, yada sevisini normal işinden başka bir iş yazarak doldurdu diye vizesi iptal olan tanıdığınız var mı? Bizim aracı şirket tehdit ediyıor da iptal ederiz vizeyi diye. Ondan biraz şüpheliyim bu kadar...


    better kardes ne oldu sen myrtle beach e gidiyordun planlar degisti galiba isini buldun mu
    onur
  5. #5
    Avatar Resmi
    betterharbor
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    154
    Konu
    43
    Üye Avatarı

    Mesaj:154

    Konu:43

    Beğeni:0

    Lover kardeş, iş bulduk 3-4 tane gitmeden de orjinal işe gitmeyecez ya vize iptal korkusu sardı. Ama işlerin hepsi myrtle da. Merak etme sen
  6. #6
    Avatar Resmi
    apolloturk
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    184
    Konu
    7
    Üye Avatarı

    Mesaj:184

    Konu:7

    Beğeni:0

    valla bi şey olacağını sanmıyorum aslına bakarsanız bende alaskaya gitmekten soğudum şöyle california, virginia beach falan bi iş bulsamda oralara gitsem diyorum ama nereden bulacam mesele o

    betterharbor siz işleri nereden buldunuz yav?
  7. #7
    Avatar Resmi
    together
    Araştırmacı Watçı
    Mesaj
    65
    Konu
    2
    Üye Avatarı

    Mesaj:65

    Konu:2

    Beğeni:0

    arkadaşlar gecen sene ben cetusa yla takılırken sşahit olduğum bir olay 7 türk öğrenci tutuklandı sebep sevis e kayıt yaptırmamaları vede ds lerinde yazan işe hiç gitmemeleri bu şekilde bürsürü öğrenci wardı neden sadece onlar tutuklandı çünkü maillerine cevap wermediler , çünkü türkiyedeki şirketleri sahip çıkmadı benimde a ynı şekilde öğrencilerim wardı ama biz araya girip yumuşattık öğrencilere baskı yaptık ve h allettik o tutuklanan arkadaşlar 5er bin dolar tazminat ödediler 4 hhemen 2 si 3 hafta sonra 1 si ise güvenlik soruşturmasındaki bir kıllanmadan dolayı 2 ay içerde kaldı kefaletini ödemesine rağmen .. okadar da rahat olmayın vize iptal ettirme yatkisi size ds inizi veren kurumdadır cetusa , ciee , cennet , cicd neyse onlardan gelen mailleri dikkate alın o kuruluşların muhattabıda burdaki şirketinizdir sevis önemli tekrar ediyorum sevis önemli , sevis önemli
  8. #8
    Avatar Resmi
    betterharbor
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    154
    Konu
    43
    Üye Avatarı

    Mesaj:154

    Konu:43

    Beğeni:0

    Apollotürk, craigslist bu olayda iyidir. İşleri oradan bulduk abicim
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular