Menu
  1. #1
    Avatar Resmi
    kucukkaset
    Acemi Watçı
    Mesaj
    23
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:23

    Konu:5

    Beğeni:0

    Lokasyon:Antalya

    Arkadaşlar bu yaz bende vizeyi alabilirsem Allah'ın izniyle gidiyorum..orada araba alıp kullanmış arkadaşlar varsa memnun kalan kalmayan herkes aldıgı fiyatı arabanın modelini sattıgı fiyatı yazarsa çok sevinirimmmm
  2. #2
    Avatar Resmi
    nderssen
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    165
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:165

    Konu:9

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    biz st.louis.de 95 model lincoln towncar almıştık.. arabayı aldığımızda 200.000 mil vardı.. üstüne biz de en az 2000 mil yaptık.. araba acayip konforlu (zaten lüks araba) ve hiç problem çıkarmamıştı.. 1600 dolara almıştık.. st.louis gibi ufak yerlerde araba fiyatları pahalı, büyük şehirlerde daha ucuza bulursun.. yine de bnm tavsiyem marka, modele fazla takılma.. bir mechanic.e göster sağlam bir araba al, daha garanti olur..
  3. #3
    Avatar Resmi
    Bellagio
    Üstad
    Mesaj
    1.823
    Konu
    14
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.823

    Konu:14

    Beğeni:0

    İlk senemde Dodge Grand Caravan , ikinci senemde Ford Explorer almıştım.
    Araba alacak arkadaşlara tavsiyem 4 kişi alacaklarsa van tarzı 7 kişilik,
    eğer 1 yada 2 kişi alacaklarsa düşük motorlu araba almalarını tavsiye ederim.
  4. #4
    Avatar Resmi
    xerdalx
    Acemi Watçı
    Mesaj
    36
    Konu
    0
    Üye Avatarı

    Mesaj:36

    Konu:0

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    Ilk olarak Honda Ikinciside Toyata Dan sasmiycaksin Bende Hondanin bi ust clasmani 2001 accura vardi 3000 $ a aldim 3500 e sattim 3 ay sonra Craigliste ilani koydum satis icin 2 saatte satildi ..
    Amerikan arabalari amerikada tutulmuyo jopon arabalari kadar piyasisi daha dusuk hem parcalari cok pahali hemde japon arabalari kadar kaliteli degiller. 1000 1500 dolara toyata bulabilirsiniz bu arabalarin olusu bile para ediyo...
  5. #5
    Avatar Resmi
    Bellagio
    Üstad
    Mesaj
    1.823
    Konu
    14
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.823

    Konu:14

    Beğeni:0

    Amerikan arabaları amerikada gayet de tutuluyor.
    Öte yandan amerikan arabalarının parçalarını junkyardlardan 3te bir fiyatına rahatlıkla temin edebilirsin.
  6. #6
    Avatar Resmi
    nderssen
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    165
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:165

    Konu:9

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    bence amerikada daha az tutulan araba diye bir şey varsa o da manuel vitesli arabalardır..
  7. #7
    Avatar Resmi
    Bellagio
    Üstad
    Mesaj
    1.823
    Konu
    14
    Üye Avatarı

    Mesaj:1.823

    Konu:14

    Beğeni:0

    nderssen Nickli Üyeden Alıntı

    bence amerikada daha az tutulan araba diye bir şey varsa o da manuel vitesli arabalardır..

    Benzine gelen zamlardan sonra manuel arabaların fiyatları arttı,
    eskisi kadar zor değil alıcı bulmak.
  8. #8
    Avatar Resmi
    nderssen
    Deneyimli Watçı
    Mesaj
    165
    Konu
    9
    Üye Avatarı

    Mesaj:165

    Konu:9

    Beğeni:0

    Lokasyon:İstanbul

    hımm doğrudur en azından 1 sene önce öyleydi
  9. #9
    Avatar Resmi
    eghn
    Uçuşa Hazır Watçı
    Mesaj
    146
    Konu
    19
    Üye Avatarı

    Mesaj:146

    Konu:19

    Beğeni:0

    Lokasyon:izmir

    geçen sene araba alıp satamayan abd de bırakanlar varsa iletişime geçelim arkadaşlar boşta durmasın uygun olursa bizde faydalanalım
  10. #10
    Avatar Resmi
    kucukkaset
    Acemi Watçı
    Mesaj
    23
    Konu
    5
    Üye Avatarı

    Mesaj:23

    Konu:5

    Beğeni:0

    Lokasyon:Antalya

    lincoln towncar tam bizim arabamız 3 kişi veya 5 kişi gidicez 5 kişi gidersek dodge caravan çok ideal ve güzel ama fiyatınıda bilmek lazım
Etiketler
Konuyu Görüntüleyenler

Benzer Konular