MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel'da Sosyal Yasam ve Travel Work and Travel programı esnasında tecrbe ettiğiniz günlük yaşam, sosyal aktiviteler. Gece hayatı, konser, spor aktiviteleri, geziler vb.

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #21 (permalink)  
Alt 04-20-2009, 07:56 AM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2009
Mesajlar: 1.230
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 3 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
aalpinistt is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
fubar´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşlar Size bir kitap önereyim. New York City For Dummies die 338 sayfa tamamıyla newyorku anlatıo hatta bende bir ebook'u var

http://rapidshare.com/files/22338714...or_Dummies.rar


İngilizce
teşekkürler ....
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #22 (permalink)  
Alt 04-20-2009, 10:12 AM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 688
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
sakurek is on a distinguished road
sakurek - İCQ üzeri Mesaj Gönder sakurek - MSN Üzeri Mesaj Gönder sakurek isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

NYC for dummies mi ilginç bi isim olmuş
__________________
"Happiness Only Real When Shared"
Electricity Paralyses..!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #23 (permalink)  
Alt 04-20-2009, 10:20 AM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.188
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 61 yorumundan 79 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
break has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond repute
break - MSN Üzeri Mesaj Gönder break - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

NYC çok güzel bir yer bence öyle 1 haftada gezilecek kadar değil fakat 5 günde belli başlı yerleri görüp , eğlenebilirsiniz diye umuyorum ...
__________________
# Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

# Internship in Israel: 2011 ...

# MSc. and Europe Trip: 2012 ...

# Retired Worker & Traveler: 2013 ...

# Maldive Island: 2016

# United Arab Emirates: 2017
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #24 (permalink)  
Alt 04-20-2009, 11:40 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 563
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
fubar is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
sakurek´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
NYC for dummies mi ilginç bi isim olmuş
abi zaten öyle bir kitaplar serisi var.
english for dummies
russian for dummies
c++ for dummies
programming for dummies

bu isimde olan belki 500 tane kitap vardır hepsi amerikalılar için yazılmış varın gerisini siz düşünün amerikalıların zekası hakkında
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #25 (permalink)  
Alt 04-20-2009, 08:09 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
aalpinistt´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Dostum beklerim destin taraflarına gelirsen, yaparız bir mangal .....
ayıpsın ya zaten yolum kesin o taraftan gecer gidince koparmayız iliskiyi ugrarım bi mangal yaparız,hatta birlikte yaparız florida turunu zaman uyuşursa.
neyse bi gidekte hallederiz gerisini...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #26 (permalink)  
Alt 04-21-2009, 12:04 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2009
Mesajlar: 80
Tesekkür et: 1
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
mgturkan is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
fubar´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşlar Size bir kitap önereyim. New York City For Dummies die 338 sayfa tamamıyla newyorku anlatıo hatta bende bir ebook'u var

http://rapidshare.com/files/22338714...or_Dummies.rar


İngilizce
teşkkrler hocam
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #27 (permalink)  
Alt 04-21-2009, 12:06 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2009
Mesajlar: 80
Tesekkür et: 1
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
mgturkan is on a distinguished road
Standart

konumuz gereği sölemem gerekirse New York u gezmek için 10-15 gün ideal bence ben önceki gittiğmde sadce 5 gün kalabildim fakat yetmed hala içimdedir yani keşke biraz daha kalsaydım die. hele o Liberty izasında bi adaya gidip NY u izliosun deniz kenarında sigarayla o manzara süper yani
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
ds formları ortalama kaç günde gelir? zeratulhak 2015 Vize Görüşmeleri 69 01-13-2016 09:23 PM
New York yolcu New York (NY) 147 06-02-2010 09:43 PM
SSN Kaç Günde Çıkar? Birisi DS Formları, SSN, Sevis ve Taxback 15 04-09-2009 05:19 PM
iki günde vizem evime geldi... kremkaramel 2009 Vize Görüşmeleri 14 03-11-2009 06:12 PM
pasaportum kaç günde gelir acil! merteren Vize ve Pasaport Süreci 17 07-09-2008 03:53 PM