MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel'da Sosyal Yasam ve Travel Work and Travel programı esnasında tecrbe ettiğiniz günlük yaşam, sosyal aktiviteler. Gece hayatı, konser, spor aktiviteleri, geziler vb.

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #241 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:06 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 1.823
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
Bellagio is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
cAv´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ya ne yapayım bu fikirler yüzünden Wc ye gidemez oldum
sanki beni orda bi süpriz bekliomuş gibi
İnsan bir önceki seneden alışık olunca çok sıradan geliyor sohbet
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #242 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:09 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 306
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
semih4718 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
cAv´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
@semih4718
o değilde bu deneyimli Watcı ünvanını bu taharet konusuna yaza yaza kazandın ya helal olsun sana
haklısın walla
bu arada sen hangi konuda kalfa oldun merak ettim benım kı gıbıyse eğer
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #243 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:09 AM
TW Üstün Hizmet Watçısı
 
Üyelik Tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 844
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 6 yorumundan 9 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
beysin will become famous soon enoughbeysin will become famous soon enough
beysin - AİM Üzeri Mesaj Gönder beysin - MSN Üzeri Mesaj Gönder beysin isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

konu züper yazılanlarda ondan da süper koptum yaa giderken Evy Baby nin güzel ıslak mendilleri var ondan 5-6 paket bide kuru selpak iş tamam

otelde çalışırken ben elimde sıcak su dolu bardakla lavaboya gidiyodum. zaten onlar her daim bişi içtikleri için beni de içiyo olarak düşünüyolardı halbuki içmiyodum
__________________
"ALL GOOD THING TO THOSE WHO WAIT"
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #244 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:10 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 306
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
semih4718 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
Bellagio´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
İnsan bir önceki seneden alışık olunca çok sıradan geliyor sohbet
bak bellagio ya adam galakside ki yıldızları toplamış masallah deneyim işte
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #245 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:12 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 306
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
semih4718 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
beysinCDA´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
konu züper yazılanlarda ondan da süper koptum yaa giderken Evy Baby nin güzel ıslak mendilleri var ondan 5-6 paket bide kuru selpak iş tamam

otelde çalışırken ben elimde sıcak su dolu bardakla lavaboya gidiyodum. zaten onlar her daim bişi içtikleri için beni de içiyo olarak düşünüyolardı halbuki içmiyodum
yeter mi ki acep 5-6 paket
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #246 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:12 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 1.823
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
Bellagio is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
beysinCDA´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
otelde çalışırken ben elimde sıcak su dolu bardakla lavaboya gidiyodum. zaten onlar her daim bişi içtikleri için beni de içiyo olarak düşünüyolardı halbuki içmiyodum
Yine bir Türk yaratıcılığına şahit oldum
Suyun sıcaklığı önemli mi peki?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #247 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:13 AM
cAv - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
cAv cAv isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 1.233
Tesekkür et: 8
Bu kullanici simdiye kadar 50 yorumundan 78 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 16
cAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to behold
cAv - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
semih4718´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
haklısın walla
bu arada sen hangi konuda kalfa oldun merak ettim benım kı gıbıyse eğer
ben iş meselelerinde yaptım ilk lisansı burda uzmanlaşıyorum
@bellagio
bir önceki yıl Semih4718 gibi yaratıcı bi zeka var mıydı?
__________________
Çoktan kaybettik şerefimizi, alenen çalan kamera önündeki emek hırsızlarına alkışlarımızı tutarken.


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #248 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:15 AM
TW Üstün Hizmet Watçısı
 
Üyelik Tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 844
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 6 yorumundan 9 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
beysin will become famous soon enoughbeysin will become famous soon enough
beysin - AİM Üzeri Mesaj Gönder beysin - MSN Üzeri Mesaj Gönder beysin isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

@semih

yae ordanda alırsın canım yok değil ya ıslak mendil.

hahaha yok canım ılık olsun tavsiye ederim. Çok güzel ve rahat oluyor hiç önemi yok suyun sıcaklığı tamamen senin sıcak anlayışına kalmış. az mı Sturbuks bardağıyla lavaboya girdim büyük olanlarından tabiki hemde misafirlerin girdiğine giriyodum. biz türküz agaaa
__________________
"ALL GOOD THING TO THOSE WHO WAIT"
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #249 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:15 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 306
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
semih4718 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
cAv´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben iş meselelerinde yaptım ilk lisansı burda uzmanlaşıyorum
@bellagio
bir önceki yıl Semih4718 gibi yaratıcı bi zeka var mıydı?
master degree diyosun acaba bu uzamnlık alanı olsa nasıl bi ismi olurdu
teharet teknikleri anabilim dalı
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #250 (permalink)  
Alt 04-01-2010, 12:15 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 1.823
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
Bellagio is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
cAv´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
@bellagio
bir önceki yıl Semih4718 gibi yaratıcı bi zeka var mıydı?
Yoktu sanırsam
260 tane mesaj olmuş konu hakkında , şaşırtıcı doğrusu...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık