MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Önemli Bilgi Arşivi Work and Travel hakkında önemli bilgilerin toplandığı forum alanı. Bu alana yararlı olabilecek yazılar arşivlenecektir.

 
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #41 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 01:14 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 268
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
wiseman is on a distinguished road
wiseman - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla başından beri istediğin iş türünü sölersen öle olmak zorunda deil bence..ben onların uygun gördüğü iş için mi o kadar para verip gidicem dimi ama
gecen sene acemiligimize geldi onlarin istedigi ise ok dedik ama bu sene istedigim yerdeki istedigim ise gidiyorum..Bu arada sorunun cevabi -di mi -di :P
__________________
Did u see the lights,as they fell all around u?Did u hear the music,Serenade from the stars?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #42 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 01:20 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
bk88 is on a distinguished road
Standart

bak işte sende doru yolu bulmussun

ozgursum anlatırım tabi..valla güzel bi yer olursa bende gene giderim
ben 5 haziranda sabah atatürkten bincem sabah 6 da..yani haftaya perşembe..ve hala pasaport gelmedi çıldırmak üzereyim ya
__________________
"Blessed are the hearts that can bend,they shall never be broken.."
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #43 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 01:26 AM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.268
Tesekkür et: 15
Bu kullanici simdiye kadar 342 yorumundan 376 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
ozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond repute
ozgursum - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

hadi ya ben de 4 ünde binecem. seninki aktarmalı mı gidiyo new york a benim uçak 12:30 da kalkıyo.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #44 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 01:35 AM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2007
Mesajlar: 107
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
chucky... is on a distinguished road
Standart

bk, biletini tam olarak ne kadara aldın..? bide dönüş tarihlerin nasıl..?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #45 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 02:01 AM
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 954
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
sincili is on a distinguished road
sincili - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
stephen´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ya yok ben anladım seni. haklı oldugun yerler var toplumda medeniyetten nasibini almamıs insanlar var dediğin gibi. sadece medeniyeti abazalıkla bagdastırma konusu bana tuhaf geldi bende o konuda fikrimi belirtmek istedim

bu arada sincilli belki bu konu dogru yer deil ama onceki konularda senin muhendislik alanında staj yapmak istediğini okudugumu hatırlıyorum. bende dusunuyorum onu makina muhendisliği okuyorum biticek insallah bi ay sonra. staj ayarlayabilirsek cok muhtesem olur.bu konuda arastırmaların nasıl gidiyo paslasırsak ii olur bu konuda.
ya evet o staj olayına yogunlasmıstım bı ara bu wat'ın burokrasısı beni herseyden soguttu

arastırdım ben onu ama tabi bilgisayar müh. okudugum için daha cok o alanda arastırdım...

abd de baya turk sırketı var aslında ben onlara baktım gıtmeden bı cv hazırlayıp hepsıne yollamayı dusunuyorum belki geri donen olur denemek lazım...

sende ole yap bence ha neden sadece turk sırketlere bakıorum dıe soracak olursan acıkcası amerıkalıların abd vatandası olmyan bırıne oncelık verecegını sanmıorum hemde stajer olarak bana ole gelıoo ama bı kac sırket var buyuk adb fırması onlarada basvurmayı dusunuyorum staj ıcın...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #46 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 02:10 AM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 666
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
stephen is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
sincili´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ya evet o staj olayına yogunlasmıstım bı ara bu wat'ın burokrasısı beni herseyden soguttu

arastırdım ben onu ama tabi bilgisayar müh. okudugum için daha cok o alanda arastırdım...

abd de baya turk sırketı var aslında ben onlara baktım gıtmeden bı cv hazırlayıp hepsıne yollamayı dusunuyorum belki geri donen olur denemek lazım...

sende ole yap bence ha neden sadece turk sırketlere bakıorum dıe soracak olursan acıkcası amerıkalıların abd vatandası olmyan bırıne oncelık verecegını sanmıorum hemde stajer olarak bana ole gelıoo ama bı kac sırket var buyuk adb fırması onlarada basvurmayı dusunuyorum staj ıcın...
guzel dusunmussun. bende basvuru yapıcam ama su an staj yapacak ingilizceye sahip oldugumu dusunmuyorum ben daha ii olması lazım.(senin eğitim dili ingilizcedir muhtemelen dil problemin yoktur senin) once bi dil kursu dusunuyorum o sure zarfında da bi kac bilgisayar programına yogunlasıp iyi bi background olusturmaya calısıcam.
ama amerikan sirketleride olabilir bence cunku amerikada muhendis acıgı cok fazla. amerikalılara oncelik verirler bu konuda haklısın ama bulmakta sıkıntı cekiyolar bildiğim kadarıyla. kendimizi geliştirirsek cok zor deil aslında.
ve stajdan daha onemlisi var. eğer performansını iyi bulurlarsa iş teklifide geliyo normal olarak ve senin için green card yada H1B vizesi alabiliyolar. benim staj yapmak istememdeki asıl amac bu aslında.. bakalım ya insallah umdugumuz gibi olur
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #47 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 02:22 AM
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 954
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
sincili is on a distinguished road
sincili - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
stephen´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
guzel dusunmussun. bende basvuru yapıcam ama su an staj yapacak ingilizceye sahip oldugumu dusunmuyorum ben daha ii olması lazım.(senin eğitim dili ingilizcedir muhtemelen dil problemin yoktur senin) once bi dil kursu dusunuyorum o sure zarfında da bi kac bilgisayar programına yogunlasıp iyi bi background olusturmaya calısıcam.
ama amerikan sirketleride olabilir bence cunku amerikada muhendis acıgı cok fazla. amerikalılara oncelik verirler bu konuda haklısın ama bulmakta sıkıntı cekiyolar bildiğim kadarıyla. kendimizi geliştirirsek cok zor deil aslında.
ve stajdan daha onemlisi var. eğer performansını iyi bulurlarsa iş teklifide geliyo normal olarak ve senin için green card yada H1B vizesi alabiliyolar. benim staj yapmak istememdeki asıl amac bu aslında.. bakalım ya insallah umdugumuz gibi olur

hımmm anladım ya uc ay sona ıngılızcen gelısmıs olur bence dıl okuluna falan gerek kalmaz bizim egitim ingilizcede hocalar sagolsun bildigimiz ingilizceyide unutturacaklar bize burda

benim amerikada kalma gibi bi düşüncem yok ama greencard vermek isterlersede yok demem yani dursun lazım olur bakalım hayırlısı ama oraya kadar gitmişken bişiler yapmak lazım gibi gelio bana bide bizim son sansımız son sınıf oldugumuz için...

önce bi gidelimde sag salim gerisini hallederiz
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #48 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 02:26 AM
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 954
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
sincili is on a distinguished road
sincili - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

@ stephen,

ozelden msn ini yollarsan konusuruz yine daha sona bu konularla ilgili
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #49 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 02:27 AM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 666
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
stephen is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
sincili´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
hımmm anladım ya uc ay sona ıngılızcen gelısmıs olur bence dıl okuluna falan gerek kalmaz bizim egitim ingilizcede hocalar sagolsun bildigimiz ingilizceyide unutturacaklar bize burda

benim amerikada kalma gibi bi düşüncem yok ama greencard vermek isterlersede yok demem yani dursun lazım olur bakalım hayırlısı ama oraya kadar gitmişken bişiler yapmak lazım gibi gelio bana bide bizim son sansımız son sınıf oldugumuz için...

önce bi gidelimde sag salim gerisini hallederiz
ingilizce gelişiyo ama malum sokak ingilizcesi. bana mesleki ingilizce lazım o yuzden eğitim şart
dediğin gibi son sansımız bişeyler yapmak lazım. umarım ii fırsatlar cıkar karsımıza
bu arada amerikada bi gelişme olursa bu konuda foruma yazarsan sevinirim. staj baslıklı bi konu gordugum zaman hemen atlarım ben zaten)
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
  #50 (permalink)  
Alt 05-27-2008, 02:51 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 174
Tesekkür et: 0
Thanked 2 Times in 1 Post
Tecrübe Puanı: 9
smhsvn is on a distinguished road
smhsvn - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
tabikide biliyorum..etrafımdakilerin buna bi şikayeti yokta sen içenlere olan sinirini benden çıkarmasan daha iyi olur ve bi nargilenin 50 sigaraya bedel oldunu düşünürsek senin çevrendekiler napsın bi düşün (tabi kendine verdiğin zararında sen farkındasındır umarım)..
benim çevremde nargile içmeyn yok neyse zaten yakında hiç bi yerde sigara içemeyeceksiniz
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
 

Bookmarks


Konuyu toplam 3 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Ukrayna Vizesi ve Dikkat Edilmesi Gerekenler Fiorex Amerikan ve Diğer Ülke Vizeleri 15 05-23-2010 05:51 PM
ABD ye Girerken Dikkat Edilmesi Gerekenler asbest Work and Travel Önemli Bilgi Arşivi 1 06-11-2008 04:25 AM
Uçak Korkusu ve İlk Günler Dikkat Edilmesi Gerekenler break Uçak Biletleri ve Uçuşlar 0 05-05-2008 01:29 AM
Günlük Başlıkları Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler shinoda TW Arşiv 1 06-16-2007 03:34 PM