MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Genel Bilgi Alanı Diğer kategorilere girmediğini düşündüğünüz tüm paylaşımları bu alandan yapabilirsiniz

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #91 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 06:00 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 1.088
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 4 yorumundan 4 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
sucre will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
sincili´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
walla benım oda arkadasımın canı dolma cekmişti oda türktü zati illa yapacam dedi gittik o porselen gibi duran biberlerden aldık mecburen zaten tencerede ufaktı bı tencereye 3 tane dıger tencereye ıkı tane sıgdırabılmıtık sanıyorum pek lezzetli olmamıştı ama işte idare ettik oarada süper oluyo tabi...!

diyarbakırlı bir arkadaşmız vardı oda yemesine düşkündü oda etli metli seyler yapıodu söemesi ayıp hiçbişey bulamazsak domatesle biberi tavada kızartıoduk abi o bile çok hoşumuza gidiodu amerikadaki o yoklukta...!!!

yokluktan kasıt parasal anlamda degıl malzemeyı kastedıyorum paran olsada yemek konusunda rezıllık cekıosun orda malesef tabı yakınlarda turk restoranı bulursanız o ayrı bızım oaralarda yoktu malesef!!!
sıncılı her yanında bır turk arkds varmıs benım gıttıgım yer 600 kısılık nufusu var ve ınamıyorum benden baska Türkün gıttıgıne bu şimdi avantaj mı acaba yoksa dezavantaj mı dıye dusnuyorum cunku ınglzcede o kadar ıyı degıl ..ben gıdınce valıze 1kg luk pırınc ve bır kac tane hazır corba ,kek falan atcam sorun olmaz dı mı hava alnında?
__________________
"20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #92 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 06:15 PM
TW Üstün Hizmet Watçısı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 31
Mesajlar: 932
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
tufanoglu0535 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
sucre´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
sıncılı her yanında bır turk arkds varmıs benım gıttıgım yer 600 kısılık nufusu var ve ınamıyorum benden baska Türkün gıttıgıne bu şimdi avantaj mı acaba yoksa dezavantaj mı dıye dusnuyorum cunku ınglzcede o kadar ıyı degıl ..ben gıdınce valıze 1kg luk pırınc ve bır kac tane hazır corba ,kek falan atcam sorun olmaz dı mı hava alnında?


abi çorba tamamda ne pirinci?? orda çok rahat bulursun pirinç... sakın kendine yük yapma... kek flnda gereksiz... ancak hazır çorba iyi fikir... ben geçen sene 50 tane bardak çorba götürdüm... yettide arttı bile... hatta domates çorbasına amerikalı arkadaşlar bayılmıştı... çorba yeterli bence.... ha çaya düşkünsen, poşet çayda götürülebilir...
__________________
and i wonder, if you ever wondered the same. and i still wonder..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #93 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 06:18 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 1.088
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 4 yorumundan 4 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
sucre will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
tufanoglu0535´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
abi çorba tamamda ne pirinci?? orda çok rahat bulursun pirinç... sakın kendine yük yapma... kek flnda gereksiz... ancak hazır çorba iyi fikir... ben geçen sene 50 tane bardak çorba götürdüm... yettide arttı bile... hatta domates çorbasına amerikalı arkadaşlar bayılmıştı... çorba yeterli bence.... ha çaya düşkünsen, poşet çayda götürülebilir...
RAHAT BULABILIRIM DI MI ? AMA BELKI ORANIN PIRINCI DEGISIKTIR NBILIYIM ..ya sımdı ben orada kendı yemegımı kendım pısırcem ve merak edıyorum yemek yapılısı ordada aynı mı nohut,kuru fasulye,pirinc,mercımek gıbı yemekler aynı sekılde mı yapılıyo orda ya da rengı,boyutu kokusu falan aynı mı orda da
__________________
"20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #94 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 06:20 PM
TW Üstün Hizmet Watçısı
 
Üyelik Tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 844
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 6 yorumundan 9 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
beysin will become famous soon enoughbeysin will become famous soon enough
beysin - AİM Üzeri Mesaj Gönder beysin - MSN Üzeri Mesaj Gönder beysin isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

sucre sen orda fazla yaşamazsın
__________________
"ALL GOOD THING TO THOSE WHO WAIT"
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #95 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 06:22 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 1.088
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 4 yorumundan 4 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
sucre will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
beysinCDA´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
sucre sen orda fazla yaşamazsın
nıye ya uzuluyorum ama ..
__________________
"20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #96 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 06:44 PM
TW Üstün Hizmet Watçısı
 
Üyelik Tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 844
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 6 yorumundan 9 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
beysin will become famous soon enoughbeysin will become famous soon enough
beysin - AİM Üzeri Mesaj Gönder beysin - MSN Üzeri Mesaj Gönder beysin isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

abicim çok kasıyosun kendini rahat ol, dert etme, büyük problemler varsa onlarla uğraş, küçük detaylara takılıp kalma, kendini boşa üzme, oraya gidince görceksin kendini nasılda boş yere üzdüğünü.

Bak sen gitmeden önce TW ı tanımışsın, danışacak bilerce insan var, yardım etmek isteyen bir sürü insan var,bi dünya bilgi öğrendin, ben gitmeden TW diye birşey olduğunu bilmiyordum bile öyle valizimi aldım saf saf gitdim Başıma ne geleceğini bilmeden,düşünmeden,biraz da şükret sıkma tatlı canını,,,

Karşına çıkan zorluklar, engeller senin olgunlaşmanı, hayata bakış açını değiştircektir aksi takdirde aynı yerde sayarsın hep yardım etcek birilerini ararsın.

Saygılarımla.
__________________
"ALL GOOD THING TO THOSE WHO WAIT"
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #97 (permalink)  
Alt 05-09-2010, 07:02 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 1.088
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 4 yorumundan 4 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
sucre will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
beysinCDA´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
abicim çok kasıyosun kendini rahat ol, dert etme, büyük problemler varsa onlarla uğraş, küçük detaylara takılıp kalma, kendini boşa üzme, oraya gidince görceksin kendini nasılda boş yere üzdüğünü.

Bak sen gitmeden önce TW ı tanımışsın, danışacak bilerce insan var, yardım etmek isteyen bir sürü insan var,bi dünya bilgi öğrendin, ben gitmeden TW diye birşey olduğunu bilmiyordum bile öyle valizimi aldım saf saf gitdim Başıma ne geleceğini bilmeden,düşünmeden,biraz da şükret sıkma tatlı canını,,,

Karşına çıkan zorluklar, engeller senin olgunlaşmanı, hayata bakış açını değiştircektir aksi takdirde aynı yerde sayarsın hep yardım etcek birilerini ararsın.

Saygılarımla.
cok saol abı elbette şükrediyorum sadece bu duruma değil herşeye..bazen çöpten ekmeğini çıkarmak için dışardaki insanların bakışlarına hiç aldırmadan çöp kutusunu karıştıran ınsanları gordukce daha cok şükredıyorum bızde bırak amerıkaya gıtmeyı çöplerı karıstıracak durumda olabılırdık..bazen halımızı begenmıyoruz bırak Amerıkaya gıtmeyı bulundugu sehrın bıle merkezını gezemeyen ınsanlar var..Allh sonumuzu hayır etsın tüm watçı arkdsların...


ben gıtmeden olusabılecek sorunlara karsı sımdıden önlemımı alıyorum bana oyle gelmıyo ama bılmıyorum dısardan nasıl gozukuyorum cok kastırıyorum heralde..cok merakettıgım sey var ..
__________________
"20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #98 (permalink)  
Alt 05-11-2010, 04:52 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 2.584
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 28 yorumundan 29 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 14
azuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the rough
Standart

pirinc ayni pirinc ama nohut,mercimek,yesil fasulya olayi biraz yas.hepsi kavonozlarda.Ayse Kadin fasulye yok yani orda.Yapan arkadaslar yazabilirmi acaba, ewde ne yemekler yapilir ucuzdan...
__________________
Peki.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #99 (permalink)  
Alt 05-11-2010, 01:30 PM
TW Üstün Hizmet Watçısı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 31
Mesajlar: 932
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
tufanoglu0535 is on a distinguished road
Standart

nohut, mercimek fln bende görmedim, yani hatırlamıyorum ama walmart da olmama gibi bie şans yok yaa. kesin vardır.. pirinçte bildiiin pirinç iştee. pilavı fln gayet güzel oluyo...
diger yemek konularında ben kız arkadaşımla gittiğim için yemek konusunda çok rahat ettim... mesela mantarlı et sote, tavuk sote, ızgara et, pilav, gibi yemekler çok rahat yapılabilirr... etinde ucuz oldugu düşünülünce çok fazla sıkıntı çıkmıyor.... helal haram konusuna takılıyor arkadaşlar... valla ben imam hatip mezunuyum ve az bucuk anlarım bu işlerden... egerki mc Donalds dan tavuk burger fln yiyorsanız oradaki etleride yemeniz bi fark oluşturmayacaktır... ancak çok çok dikkatli biri iseniz işte o zaman yemek size büyük bir sıkıntı... çünkü tavuklar da haram kesim... bu durumda da sebze den başka alternatifiniz olmuyor.... salça olmadıgınıda düşününce, neyleyim ben sebzeyi.... allah kolaylık versin şimdiden...
__________________
and i wonder, if you ever wondered the same. and i still wonder..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #100 (permalink)  
Alt 05-11-2010, 03:29 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 1.088
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 4 yorumundan 4 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
sucre will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
tufanoglu0535´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
nohut, mercimek fln bende görmedim, yani hatırlamıyorum ama walmart da olmama gibi bie şans yok yaa. kesin vardır.. pirinçte bildiiin pirinç iştee. pilavı fln gayet güzel oluyo...
diger yemek konularında ben kız arkadaşımla gittiğim için yemek konusunda çok rahat ettim... mesela mantarlı et sote, tavuk sote, ızgara et, pilav, gibi yemekler çok rahat yapılabilirr... etinde ucuz oldugu düşünülünce çok fazla sıkıntı çıkmıyor.... helal haram konusuna takılıyor arkadaşlar... valla ben imam hatip mezunuyum ve az bucuk anlarım bu işlerden... egerki mc Donalds dan tavuk burger fln yiyorsanız oradaki etleride yemeniz bi fark oluşturmayacaktır... ancak çok çok dikkatli biri iseniz işte o zaman yemek size büyük bir sıkıntı... çünkü tavuklar da haram kesim... bu durumda da sebze den başka alternatifiniz olmuyor.... salça olmadıgınıda düşününce, neyleyim ben sebzeyi.... allah kolaylık versin şimdiden...
salça nasıl yok ya???? ben sulu yemeklerın hepsını onla yapıyorum nası olcak ..ha mercımek corbasını salcasız da olur o baska ama salca ve sogan kesınlıkle olmalı...bu arada mercımek falan bızım mercımege benzemıyo ama yapılısı yıne aynı mı ?
__________________
"20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Greyhound Otobüsler ve Değerlendirmeler burak159 ABD İçinde Ulaşım Yolları 142 02-12-2010 09:29 PM
Amerikada Yemekler ve Saglikli Beslenme break Work and Travel Önemli Bilgi Arşivi 55 11-19-2009 05:12 PM
Yaş Sınırı ile ilgili tüm konular BannedUser TW Arşiv 54 02-04-2009 10:10 PM
Ehliyet ile ilgili tüm konular burada shinoda Araba Alım-Satım-Kiralama-Ehliyet-Trafik 90 06-06-2008 10:19 PM
destin,fl araba ile alakalı konular tam35gurkan Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 2 05-28-2008 10:47 PM