MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Genel Bilgi Alanı Diğer kategorilere girmediğini düşündüğünüz tüm paylaşımları bu alandan yapabilirsiniz

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #101 (permalink)  
Alt 11-04-2009, 11:56 AM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
neo-kimyager´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
sende mi bilader son sene gidenler dönmesin kardeşim
tekrar gitmek sıkıntı, ama azimle duvar delinir
ya sıkıntılı tabi ama ben ıngıltere ye gıtme hayali ile geri dondüm hatta usadayken tam j1 den h2b ye geçiyordum direkten dondüm son anda,bana kontejan kalmamıştı...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #102 (permalink)  
Alt 11-04-2009, 05:35 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Mesajlar: 710
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
yakuza is on a distinguished road
Standart

Bu sene bnm de bitiyo, ögrencilik bitince wat ve Abd hayali de bitiyo dolaylı olarak. Bir green kart da bize cıksa da bir daha abd ye nasıl gideriz kalırız düsünceleri icinde kaybolmasak En kolay yol gercekten de evlenmek gibi görünüyor. Abd de iken meksikalı arkadaslar saolsun baya bir bilgim oldu bu konuda. Evlendikten 2-3 ay sonra belgeler ve gecici kimlik geliyormus, yanlıs hatırlamıyorsam da 3 sene sonra pasaportunu falan alabiliyormusuz. Bana cok kolay dediler, tabi Türkler icin kesin bir kıllık vardır. Wat ile evlenip geri dönmeyen arkadasımın bir arkadası da 3 seneden beri pasaport alabilmek icin cırpınıyor diye de duymustum. Ögrencilik bitince baya bir zor yani. Su anki düsüncem okul bitince TR de yüksek lisansa basvurup yazında wat ile gidip büyük ihtimalle evlenmek usulüyle geri gelmemek. Tabi su an sadece plandan ibaret, uygulamaya gelince peder falan kim bilir ne diycek Para olsa dil okulu veya mastera direk yazılmak var ama o da cok zor, TR de kazanıp Abd de harcamak kadar zor bir sey olabilecegini düsünmüyorum. Hadi hayırlısı...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #103 (permalink)  
Alt 11-04-2009, 08:18 PM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 2.584
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 28 yorumundan 29 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 14
azuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the rough
Standart

amerikali kizlar nasil tavlanir bir bilginiz varmi acaba hazir amerikadayken bulmak istiyorum birilerini cidden...yalniz bende biraz cekingenlik mi desem utangaclikmi desem boyle bir sorun var.tanismasina tanisiyorumda gerisi gelmiyor

nicola
j1den h2b ye nasil geciliyor biraz bilgi verirmisin sen direkten donmussun bildigin birseyler vardir.ben sponsor bulamiyorum nasil olacak bu is acaba.yada ilk once is bulup sonrami sponsor bulunuyor.yada isverenmi sponsor oluyor.amerikadaki sponsor sirketlere mail attim biz hikib ye sponsor olmuyoruz diyorlar.anlamadim gitti nasil oluyor bu is...az once taksici bir turk le tanistim.adam paraya para demiyor...en kisa yoldan ewlen diyor.nasil bulcam ben hatunn Allahimm...
__________________
Peki.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #104 (permalink)  
Alt 11-05-2009, 07:35 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 2.131
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 7 yorumundan 11 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 12
Roma will become famous soon enoughRoma will become famous soon enough
Standart

@azuhazu burgerking'de guzel sisman hatunalar calisiyor sen onlara bak
__________________
Şirket Seçim Yönergesi
VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #105 (permalink)  
Alt 11-05-2009, 07:38 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 2.131
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 7 yorumundan 11 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 12
Roma will become famous soon enoughRoma will become famous soon enough
Standart

wat'a katilan bi suru turk gordum hepsi amerikali kizlarla takilacagiz geliyorlar,sonda ya rus yada ukraynali bi hatun arkasinca gidiyorlar. eger evlenmek icin gidiyorsaniz rus yada ukraynalilara sakin bakmayin
__________________
Şirket Seçim Yönergesi
VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #106 (permalink)  
Alt 11-05-2009, 09:17 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
Roma´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
wat'a katilan bi suru turk gordum hepsi amerikali kizlarla takilacagiz geliyorlar,sonda ya rus yada ukraynali bi hatun arkasinca gidiyorlar. eger evlenmek icin gidiyorsaniz rus yada ukraynalilara sakin bakmayin
oyle diyosunda şişko amerikalılarla güzelim rus ukraynalıları yanyana getirrince insanın ıcınden amerikalıyı secmek gelmıyor ha ha...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #107 (permalink)  
Alt 11-05-2009, 09:28 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
azuhazu´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
nicola
j1den h2b ye nasil geciliyor biraz bilgi verirmisin sen direkten donmussun bildigin birseyler vardir.ben sponsor bulamiyorum nasil olacak bu is acaba.yada ilk once is bulup sonrami sponsor bulunuyor.yada isverenmi sponsor oluyor.amerikadaki sponsor sirketlere mail attim biz hikib ye sponsor olmuyoruz diyorlar.anlamadim gitti nasil oluyor bu is...az once taksici bir turk le tanistim.adam paraya para demiyor...en kisa yoldan ewlen diyor.nasil bulcam ben hatunn Allahimm...
valla benım şirket sponsor olarak j1 den h2b ye gecırıyordu şirket HCMS bende basvurdum ama gec kaldıgım icin kontenjan kalmadı bana.adamların 800 tane ogrencısı var usa da sadece 30 kişilik h2b kontenjanı var.daha sonra bende senın gibi j1 den h2b ye gecmek icin ınternet te buldugum heryere mail attım ama bir sonuc alamadım.yanlız içlerinden biri telefonla bana donmustu onlarda o sıralar calıştıgım şirketin bana sponsor olması durumunda işlemlere başlayabileceklerini söylemişlerdi ama oda bayagı çileli bi yol avukatlarla falan işlemlere devam edıyorsun masraflar falan hic ugrasmadım yani.
US Immigration Lawyer Services - Apply Online: H-1B, K-1 Fiancee Visa, US Citizenship, and More.
buradan aramıslardı ama burası status degiştirmek için yardımcı olan ve yonlendiren bi şirket wat sponsorları gibi degil yani, ama sen yinede sansını dene...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #108 (permalink)  
Alt 11-05-2009, 09:35 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Mesajlar: 710
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
yakuza is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
Roma´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
wat'a katilan bi suru turk gordum hepsi amerikali kizlarla takilacagiz geliyorlar,sonda ya rus yada ukraynali bi hatun arkasinca gidiyorlar. eger evlenmek icin gidiyorsaniz rus yada ukraynalilara sakin bakmayin
Amerikan kızları, daha dogrusu bnm gördüklerim, filmlerde vs görüldükleri kadar oynak, ucuk degiller de ondan bizim erkekler direk rus veya ukraynalılarla kaynasma geregi duyuyorlar
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #109 (permalink)  
Alt 11-05-2009, 10:19 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
yakuza´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Amerikan kızları, daha dogrusu bnm gördüklerim, filmlerde vs görüldükleri kadar oynak, ucuk degiller de ondan bizim erkekler direk rus veya ukraynalılarla kaynasma geregi duyuyorlar
ucuk olanlarının da ortamlarına girmek zor oluyor aslında hepsinin belli bir cvresi var ve onlarla takılıyorlar sende gelip gecici olunca zor oluyor usa lı hatun bulmak,sende sezonu bos gecmemek için buluyorsun bi tane rus kokenli abla...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #110 (permalink)  
Alt 11-06-2009, 12:25 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2009
Yaş: 33
Mesajlar: 238
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
metilfenidat is on a distinguished road
Standart

amerikalilarda ancak zenciler kolay
__________________
EY NECEFTEKI ALTIN KUBBENIN SAHİBİ.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 10 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 10 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
geri sayım başladı 17 gün lifeanddead TW Arşiv 13 05-25-2008 01:35 AM
Sevisin geri verilmesi taltrap Vize ve Pasaport Süreci 6 05-14-2008 02:52 PM
yanımda götüreceğim eşyayı geri gelirken sorun yaparlar mı ? ayaz6336 Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 6 05-13-2008 12:14 PM