MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Genel Bilgi Alanı Diğer kategorilere girmediğini düşündüğünüz tüm paylaşımları bu alandan yapabilirsiniz

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #1 (permalink)  
Alt 05-26-2013, 01:15 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 58
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 3 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 5
bytarik06 is on a distinguished road
Standart Usa da araba alıp farklı bir eyalette satmak ??

Arkadaşlar bu sene bi aksilik çıkmazsa 2 arkadaş new jersey wildwood da olacaz. geçen seneden edindiğim tecrübeyle araba , hayatı inanılmaz kolaylaştırıyo. hatta biz araba alıp travel i arabayla yapıp sonra da ( farklı bir eyalette satmayı düşünüyoruz. ama gecen seneki alım satım işlemlerinde plakayı DMV ye iade ediyoduk aynı eyalette. bu sefer eyalet farkı olcak. Bunu yapmak mümkün müdür? yani arabayı farklı eyalette alıp tatil bitince farklı bir eyalette satabilirmiyim ?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #2 (permalink)  
Alt 05-26-2013, 02:45 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2012
Mesajlar: 55
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 5 yorumundan 6 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 5
kagiiii will become famous soon enough
Standart

Wildwood için araba çok iyi olur kardeşim atlantic citye falan rahat gidersiniz ya da eve alışveriş yaparken ama sordugun soruyu tam olarak bilmiyorum
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #3 (permalink)  
Alt 05-26-2013, 02:58 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 2.584
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 28 yorumundan 29 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 14
azuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the rough
Standart

Evet satabilirsin sorun degil, sen sadece titlein arkasini imzalayacaksin parayi alacaksin o kadar. Ya da beraber dmv ye de gidebilirsiniz orda butun islemleri halledebilirsin, sorun olmayacak yani.Yalniz insurance sirketini aramayi unutma, bosu bosuna odeme yani sigorta.Cunku araba sigortasi genelde ya 6 ya da 12 aylik.
__________________
Peki.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #4 (permalink)  
Alt 05-26-2013, 03:21 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 58
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 3 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 5
bytarik06 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
azuhazu´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Evet satabilirsin sorun degil, sen sadece titlein arkasini imzalayacaksin parayi alacaksin o kadar. Ya da beraber dmv ye de gidebilirsiniz orda butun islemleri halledebilirsin, sorun olmayacak yani.Yalniz insurance sirketini aramayi unutma, bosu bosuna odeme yani sigorta.Cunku araba sigortasi genelde ya 6 ya da 12 aylik.
saol dostum valla inş. iyi olur sen gidiyomusun bu yaz??
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #5 (permalink)  
Alt 05-26-2013, 03:25 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 58
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 3 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 5
bytarik06 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
azuhazu´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Evet satabilirsin sorun degil, sen sadece titlein arkasini imzalayacaksin parayi alacaksin o kadar. Ya da beraber dmv ye de gidebilirsiniz orda butun islemleri halledebilirsin, sorun olmayacak yani.Yalniz insurance sirketini aramayi unutma, bosu bosuna odeme yani sigorta.Cunku araba sigortasi genelde ya 6 ya da 12 aylik.
nasıl insurance ödeme onu anlamadım ? zaten insurance zorunlu bişey değil mi? hatta gecen sene aylık olarak ödüyoduk biz 80-90 dolar civarı ve insurance olmayan araçlar trafiğe çıkamazdı. ben öyle biliyorum yani polis direk insurance kağıdını istemişti.
Peki dmv ye plakayı iade ederken farklı bi eyaalet plakası iade edecez o sorun olmaz dimi ?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #6 (permalink)  
Alt 05-26-2013, 07:01 AM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 2.584
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 28 yorumundan 29 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 14
azuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the roughazuhazu is a jewel in the rough
Standart

Ben amerikadayim zaten. Plaka sorun degil ama sigortadan kastettigim, genelde policeler ya alti aylik olur ya da 12 aylik. sen buyuk bir ihtimalle zaten aylik alacaksin fakat hepsini birkerede odeme, yine yaptigin gibi aydan aya odeki uc ay kalipta alti aylik sigorta parasi odeme yani. Ve mumkunse yine o eski sigorta sirketini ara onlarla konus once, bakalim kac para istiyorlar.Yine hepsine sor ama genelde eski musterilerine indirim yaparlar. Ve zaten bir sigorta sirketini birkac aydan fazla kullanmaya basladiginda obur sirketler seni hep ararlar bizim sirkete gec, biz su kadar daha ucuz aliyor bunlari bunlari oduyoruz diye. Kapitalist sistem yani.
__________________
Peki.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
t shirt satmak despina Serbest Kürsü ve Anket Bölgesi 2 12-23-2011 12:02 AM
job offer satmak memetcetinkaya Work and Travel Genel Bilgi Alanı 2 11-21-2011 10:23 PM
Amerika'da uygun araba fiyatları ve en mantıklı araba modelleri nelerdir...? kucukkaset Araba Alım-Satım-Kiralama-Ehliyet-Trafik 21 01-25-2011 03:28 PM
Florida da herhangi bir eyalette WAT yapan var mı ? daffyduck_39 TW Arşiv 0 08-27-2010 03:50 AM
su satmak-acillll dodo Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 13 07-19-2008 06:08 AM