MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Genel Bilgi Alanı Diğer kategorilere girmediğini düşündüğünüz tüm paylaşımları bu alandan yapabilirsiniz

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #11 (permalink)  
Alt 11-07-2012, 07:22 PM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.344
Tesekkür et: 15
Bu kullanici simdiye kadar 357 yorumundan 392 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
ozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond repute
ozgursum - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
OneTouch´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Hocam zaten olay 2inci iş bulmaksa pek sıkıntı yapmaya gerek yok burda.Benim hedefim Türkiye de iken adam gibi bir iş ayarlayıp orda 3-4 ay çalışmak.
şöyle güzel bir örnek vereyim ozaman ben sana İHOP ta busserlıgın pekte hos olmadıgını forumdakı amedeus adlı arkadaşın önermemesinden de anlayabiliriz.

@özgürsüm
eğlence kısmını nerden çıkardın pek anlayamadım fakat aynı şeyden bahsediyoruz sanırım çünkü benimde anlatmak ıstedıgım ısın ismi değil diğer olanaklarıydı.Busser olup İHOP ta 25 saat alıp saatlık 2 dolar en kotu masalardan tip beklemek yerine yanında 80-90 dolar haftalık konaklama pek hoş değil gorundugu gibi..Bunun yerine konaklaması 30 dolar olan 1-2 ogun yemek veren ustune 50-60 saat veren bir housekeepin yapmayı tercih ederım demek istedim.Olay budur.
zaten soyledigimiz bu bizim. ihop degil olay. iyi bir is bul ve o isi veren firmayi sec . olay budur. iyi bir firma bulup onun sagladigi islere boyun egmek degil. bu soyledigimize karsi cikiyorsan orasi ayri.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #12 (permalink)  
Alt 11-07-2012, 07:38 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2011
Mesajlar: 1.393
Tesekkür et: 34
Bu kullanici simdiye kadar 148 yorumundan 185 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 26
Ugur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant future
Ugur - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
OneTouch´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Hocam zaten olay 2inci iş bulmaksa pek sıkıntı yapmaya gerek yok burda.Benim hedefim Türkiye de iken adam gibi bir iş ayarlayıp orda 3-4 ay çalışmak.
şöyle güzel bir örnek vereyim ozaman ben sana İHOP ta busserlıgın pekte hos olmadıgını forumdakı amedeus adlı arkadaşın önermemesinden de anlayabiliriz.
Ben yanlış ifade ettim galiba,benim de demek istediğim iyi bir iş bulmaktı.Yani kendim bulduğum ikinci iş gibi bi işi hangi firma sağlarsa sağlasın giderim.Tabiki her yerde busser server olmak aynı değildir ama şarları öyle olan bi iş bulabilirsen diye dedim.Örnek olarak yani.Housekeeping yapma demedim ki zaten ben 3 kez housekeeping te çalıştım.Eğer şartları iyi bi housekeeping bulursan oda iyi tabi.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #13 (permalink)  
Alt 11-07-2012, 08:24 PM
Forum Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 1.232
Tesekkür et: 11
Bu kullanici simdiye kadar 70 yorumundan 74 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
Amadeus35 is a splendid one to beholdAmadeus35 is a splendid one to beholdAmadeus35 is a splendid one to beholdAmadeus35 is a splendid one to beholdAmadeus35 is a splendid one to beholdAmadeus35 is a splendid one to beholdAmadeus35 is a splendid one to behold
Standart

Beyler konuyla her ne kadar alakası olmasa da buraya da yazayım. IHOP işlerinden uzak durun.Bir çok konuda anlattım.Merak edene de ayrıntısıyla anlatabilirim.
__________________
""Let the game begin""
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #14 (permalink)  
Alt 11-07-2012, 08:56 PM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2010
Mesajlar: 574
Tesekkür et: 69
Bu kullanici simdiye kadar 22 yorumundan 23 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
captain89 has a spectacular aura aboutcaptain89 has a spectacular aura aboutcaptain89 has a spectacular aura about
Standart

Tecrubeli arkadasin yardimlarini bekliyoruz travel acisindan...
__________________
2013 self WAT katılımcısı olmayi cok istiyordu ama tekrardan full gidiyor. Olaya gel....
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #15 (permalink)  
Alt 11-08-2012, 01:36 AM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2011
Mesajlar: 1.393
Tesekkür et: 34
Bu kullanici simdiye kadar 148 yorumundan 185 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 26
Ugur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant future
Ugur - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
captain89´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Tecrubeli arkadasin yardimlarini bekliyoruz travel acisindan...
Eğer çok para harcamadan güzel bi tatil yapmak istiyosan batı yada doğuyu seçmende fayda var..Yada şöyle bişey var,batıda çalışır çalışırken batıyı gezer sonra tatil kısmında doğuya zaten geleceksin mecburen,doğu tarafını gezersin..Misal LA de çalışıp LA SD SF LV gezersin travel kısmınada Miami,Key west,New york yapabilirsin..Eğer güneyi gezmek istiyosan Texas ta çalışırsın ordan aşağıya akarsınŞimdiden bu kombinleri planla hangisi en hesaplı geliyor kabaca bi fikrin olur..Eğer iphone bulabilirsen tomtom yükleyip internete bağlı olmadan navigasyon olarak kullanabilirsin ben öyle yaptım hayat kurtardı diyebilirimVe mutlaka ordan ehliyet yada non-driver id al..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #16 (permalink)  
Alt 11-08-2012, 01:58 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2010
Mesajlar: 574
Tesekkür et: 69
Bu kullanici simdiye kadar 22 yorumundan 23 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
captain89 has a spectacular aura aboutcaptain89 has a spectacular aura aboutcaptain89 has a spectacular aura about
Standart

Alıntı:
Ugur´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster


Eğer çok para harcamadan güzel bi tatil yapmak istiyosan batı yada doğuyu seçmende fayda var..Yada şöyle bişey var,batıda çalışır çalışırken batıyı gezer sonra tatil kısmında doğuya zaten geleceksin mecburen,doğu tarafını gezersin..Misal LA de çalışıp LA SD SF LV gezersin travel kısmınada Miami,Key west,New york yapabilirsin..Eğer güneyi gezmek istiyosan Texas ta çalışırsın ordan aşağıya akarsınŞimdiden bu kombinleri planla hangisi en hesaplı geliyor kabaca bi fikrin olur..Eğer iphone bulabilirsen tomtom yükleyip internete bağlı olmadan navigasyon olarak kullanabilirsin ben öyle yaptım hayat kurtardı diyebilirimVe mutlaka ordan ehliyet yada non-driver id al..

Hocam benim isim hazir zaten teksastayim ben bu sene de.... can kurtaran olarak caliscam.

Iphone ve android li bir cihaza ihtiyacim olacak gibi gozukuyor.

non-driver dedigin nedir hocam...4 kere polisle muhatap oldum hic birisinde de gerek olmadi o dedigine turk ehliyetini pasaport ile gosterince sorun olmadi ama senin dediginin ne oldugunu bilmiyorum.

Rotam da buyuk ihtimal ile Texas-california-Nevada-chicago-New york-Florida olacak gibi su an itibariyle...(600-700 dolar civari sadece eyaletler arasi gecis icin gidecek gibi gozukuyor)

Ben de bu travel plani icin gerekli olacak bilgileri arastirmaktayim.Ne yapmaliyim ne yapmamaliyim tarzinda....

Mesela gecen sene new york da araba kiraladik...Ama dunyanin en sacma olayi bence newyork da arac kiralamak...

Yani bu tarz onerilere ihtiyacim nereleri nasil gezmeliyim anlaminda....

__________________
2013 self WAT katılımcısı olmayi cok istiyordu ama tekrardan full gidiyor. Olaya gel....

Konu captain89 tarafından (11-08-2012 Saat 02:00 AM ) değiştirilmiştir.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #17 (permalink)  
Alt 11-08-2012, 02:11 AM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2011
Mesajlar: 1.393
Tesekkür et: 34
Bu kullanici simdiye kadar 148 yorumundan 185 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 26
Ugur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant futureUgur has a brilliant future
Ugur - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Non-driver ID için şu başlığa bak istersen..Non-Driver ID nedir?Ne işe yarar?

Araba kiralama şehir içi gezerken her şehirde lazım olmuyor dediğin gibi.Mesela Las Vegas..Şehrin tüm aksiyonu Strip caddesinde ve orda araba ile gezmek diye bişey olamaz..Çünkü adım başı otel ve casino olduğu için yürümek gerekiyor.Ama Miamide öyle değil..Sahil kenarında konaklama bulamazsan araba şart..ya taxi yada rent a car..New york zaten subway ağı ile örülü ordada gerek yok..Bunlar dışında diğer gezmek istediğin yerler hakkında bi fikrim yok açıkcası nasıl gezilir tecrübeli birileri yazar umarım..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Yandaki kullanicilar Ugur nickli kullanicinin yapmis oldugu bu yorumu yararli buldu ve tesekkür etti:
captain89 (11-11-2012)
  #18 (permalink)  
Alt 11-10-2012, 05:44 PM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.186
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 61 yorumundan 79 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
break has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond reputebreak has a reputation beyond repute
break - MSN Üzeri Mesaj Gönder break - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
Ugur´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Non-driver ID için şu başlığa bak istersen..Non-Driver ID nedir?Ne işe yarar?

Araba kiralama şehir içi gezerken her şehirde lazım olmuyor dediğin gibi.Mesela Las Vegas..Şehrin tüm aksiyonu Strip caddesinde ve orda araba ile gezmek diye bişey olamaz..Çünkü adım başı otel ve casino olduğu için yürümek gerekiyor.Ama Miamide öyle değil..Sahil kenarında konaklama bulamazsan araba şart..ya taxi yada rent a car..New york zaten subway ağı ile örülü ordada gerek yok..Bunlar dışında diğer gezmek istediğin yerler hakkında bi fikrim yok açıkcası nasıl gezilir tecrübeli birileri yazar umarım..
1) Eger kiyidaki sahillere gitmeyecekseniz Miami icin arabaya gerek yok.

2) Orlando'da kiralayabilirsiniz. Kesinlikle ihtiyac var.

3) California icin kesin kiralamalisiniz ya da tura katilmalisiniz. Ucak vs. sikintili olur.

4) NJ-NY-Boston icin hic gerek yok arabaya.
__________________
# Holiday in America: 2008 , 2009 , 2010 ...

# Internship in Israel: 2011 ...

# MSc. and Europe Trip: 2012 ...

# Retired Worker & Traveler: 2013 ...

# Maldive Island: 2016

# United Arab Emirates: 2017
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Yandaki kullanicilar break nickli kullanicinin yapmis oldugu bu yorumu yararli buldu ve tesekkür etti:
captain89 (11-11-2012)
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
busser-komi (tecrube) kerkili FastFood İşleri ve Restaurantlar 32 02-16-2011 12:26 AM
Size en yakın....nerede? aalpinistt Work and Travel Önemli Bilgi Arşivi 15 12-27-2009 06:04 PM
Yardıma ihtiyacımız var. melihm87 Self WAT ve 2.İş Seçenekleri 22 07-18-2009 09:55 AM
bi kaç tecrube yardımcı olabilir =) flamingo Vize ve Pasaport Süreci 17 03-20-2008 04:52 PM
alın size six flags yolcu TW Arşiv 5 05-05-2007 07:50 PM