MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Genel Bilgi Alanı Diğer kategorilere girmediğini düşündüğünüz tüm paylaşımları bu alandan yapabilirsiniz

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #41 (permalink)  
Alt 09-09-2012, 02:47 PM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 18
Tesekkür et: 2
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
aigulina17 is on a distinguished road
Standart

çok üzüldüm yaa bu duruma!!! New york istiyordum ben de! Eğlence parkı istiyordum ben de ! çok kötü olmuş ya gerçekten! Ilk ve son gidişim olacak zaten. 2014'te gidemicem mezun oluyorum çünkü. Ehhh bee
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #42 (permalink)  
Alt 09-09-2012, 06:28 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 261
Tesekkür et: 23
Bu kullanici simdiye kadar 10 yorumundan 10 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ewerest will become famous soon enoughewerest will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
aigulina17´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Peki firma ile görüşmeye gittiğimde bana iş listeni göster desem gösterirler m? yoksa ön kaydı yaptırdıktan sonra mı gösterirler?
tabikide iş listesini göstericeklerdir ilk olarak
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #43 (permalink)  
Alt 09-09-2012, 06:36 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 261
Tesekkür et: 23
Bu kullanici simdiye kadar 10 yorumundan 10 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ewerest will become famous soon enoughewerest will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
ephellicious´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşlar gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama şu an watta turkler için 3 tür iş kalmış bulunmakta 1 fastfood 2 housekeeping 3 lifeguard... 3 ü de birbirinden beter al birini vur ötekine... 2013 yazında self wat yapmayacaklara orada tanıdıkları olmayanlara ve ilk kez gidenlere allah kolaylık,sabır versin
arkadaşım konuyu biraz daha açarmısın saydığın işler neden diğer wat işlerinden kötü bi de bu forumda gördğüm self wat glba işi kendin bulup gidiosun peki orda sorunla karşılaşırsan şirket sana yardımcı oluyomu?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #44 (permalink)  
Alt 09-09-2012, 08:17 PM
new new isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: Aug 2012
Mesajlar: 8
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
new is on a distinguished road
Standart 2013 wat için tecrübelilerden yardım!

arkadaşlar bu sene wat düşünüyorum ama bazı şeyler okudum.kafam çok karıştı

-büyük şehirlerde wat kalkacak yada toptan kalkacak fln diye gerçekten böyle birşey var mı?

-kayıt için beklemeli miyiz?bazı şeylerin açığa çıkması için.

-hangi işlerde an azından harcadığımız parayı kazanma potansiyeli olabilir?oradaki yaşamımızıda sürdürmekle birlikte tabi

anlatmak istediğim şimdi wat kalksa şirketler ofisleri kapatıp kaçsa parayı almak imkansız olacak tırsıyorum yani.

lütfen benim gibi acemi watçı arkadaşlar cevap yazmasın benden daha fazla bilmediğinizi biliyorum birkaç seneden beri araştırıyorum ama nasip olmadı hiç gitmek.tecrübeli arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #45 (permalink)  
Alt 09-09-2012, 10:35 PM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 18
Tesekkür et: 2
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
aigulina17 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ewerest´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
tabikide iş listesini göstericeklerdir ilk olarak
iki firma ile mailleşttim de hep geçen senenin işlerini yolladılar da ondan merake ettim. tesekkürler ewerest!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #46 (permalink)  
Alt 09-10-2012, 12:16 AM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.343
Tesekkür et: 15
Bu kullanici simdiye kadar 356 yorumundan 390 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
ozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond repute
ozgursum - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

ilk olarak buyuk sehirlerde wat islerinin olmayacagi soyleniyor..gorucez.. ki bu sene buyuk sehir merkezlerinde nerdeyse hic is yoktu..ikincisi toptan kalkma diye birsey yok.. ucuncusu kayit icin beklemene gerek yok is ya da sirket secimi yaptiysan..dorduncusu arastir forumdaki is turlerini icindeki islerle ilgili acilmis konulari ona gore kaydol.. ama sunu soyleyim wat da yatirdigin parayi kazanip geri donme olayi yoktur. wata katilirken yatirdiginiz parayi unutacaksiniz.. o para geri gelmeyecek.. orda kazandiginiz para sizin ne kadar cok gezip ne kadar cok alisvers yapaccaginizi belirler.. son olarak da bu mesaji okuyacak sevgili forum uyeleri lutfen her aklinizdaki soru icin yeni bir konu acmayiniz.. 2013 wat ile ilgili daha baslamadan 10 dan fazla konu acildi.. mevcut acilmis genel bir konuya ilaveten sorularinizi yazabilirsiniz.. boylelikle forumdaki kisilerin konulari takibi kolaylasir bu da size daha cok cevap olarak donecektir...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #47 (permalink)  
Alt 09-10-2012, 02:10 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Yaş: 25
Mesajlar: 92
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ismailakcar is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ewerest´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşım konuyu biraz daha açarmısın saydığın işler neden diğer wat işlerinden kötü bi de bu forumda gördğüm self wat glba işi kendin bulup gidiosun peki orda sorunla karşılaşırsan şirket sana yardımcı oluyomu?
Sunu diyim housekeeperlik gundelikcilik otelin veya vb yerlerin odasini temzliyosun tuvaletine kadar hergun sadece oda temizliyosun ve bazi isverenler para vermeden ayakislerini yaptiriyo diye okumustum 2012 de .fastfoodda yeteri kadar saat calisamiyosun sanirim 30 saat falan ama onda ekstralar paylar vardi sanirim.lifeguardlar icinde cok siki oldugunu okumustum test ediyolarnis seni uc kere basarisiz olunca kovuluyomussun ama uc tane is yok yani markette reyon gorevlisi kasiyer mobil manavlar ve aklima gelmeyen islerde var yani ama en berbat housekeeper bildigin b.k temizliyosun eger housekeeper olursan amerikadaki ikinci haftanda kendini jfkde hani sezercigin bi filmi dilenci oluyo sonra onlarin arasindan kurtuluyo o hisle ucak saatini beklersen bulabilrsin
__________________
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #48 (permalink)  
Alt 09-10-2012, 03:52 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Yaş: 28
Mesajlar: 578
Tesekkür et: 60
Bu kullanici simdiye kadar 12 yorumundan 13 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 7
inek will become famous soon enoughinek will become famous soon enough
Standart

Tr dondugumde uzun uzun yardim edicem herkeze..yarin donuyorum..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #49 (permalink)  
Alt 09-10-2012, 06:45 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Mesajlar: 78
Tesekkür et: 1
Bu kullanici simdiye kadar 3 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ephellicious is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ewerest´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşım konuyu biraz daha açarmısın saydığın işler neden diğer wat işlerinden kötü bi de bu forumda gördğüm self wat glba işi kendin bulup gidiosun peki orda sorunla karşılaşırsan şirket sana yardımcı oluyomu?
benim saydığım işler ağır işler -çok ağır anamı ağlattı mc donalds benim- ama 2 kolu 2 ayağı olan herkes yapar eşşek bağla eşşek bile yapar o derece yani. dolayısıyla parası çok olmaz ve hayvan muhamelesi görürsün. burada katrilyonların olsun orda hayvansın oturamazsın sorgulayamazsın çok para kazanamazsın.

Alıntı:
ismailakcar´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sunu diyim housekeeperlik gundelikcilik otelin veya vb yerlerin odasini temzliyosun tuvaletine kadar hergun sadece oda temizliyosun ve bazi isverenler para vermeden ayakislerini yaptiriyo diye okumustum 2012 de .fastfoodda yeteri kadar saat calisamiyosun sanirim 30 saat falan ama onda ekstralar paylar vardi sanirim.lifeguardlar icinde cok siki oldugunu okumustum test ediyolarnis seni uc kere basarisiz olunca kovuluyomussun ama uc tane is yok yani markette reyon gorevlisi kasiyer mobil manavlar ve aklima gelmeyen islerde var yani ama en berbat housekeeper bildigin b.k temizliyosun eger housekeeper olursan amerikadaki ikinci haftanda kendini jfkde hani sezercigin bi filmi dilenci oluyo sonra onlarin arasindan kurtuluyo o hisle ucak saatini beklersen bulabilrsin
vallahi var tabi walmartta da var orda da var şurda da iş var ama şirketlerin sağladığı işler bunlar ben ilk geldiğinde direk kasiyer olarak başlayan hiç duymadım. yukarıda saydığın işler için gene dil gerekir hızlı olmak gerekir vs. ben kimsenin ilk gittiğinde umduğunu bulacağını sanmıyorum. ayrıca yok şu beter öteki değil işine girme hepsi birbirinden beter al birini vur ötekine.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #50 (permalink)  
Alt 09-10-2012, 07:06 PM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Yaş: 25
Mesajlar: 92
Tesekkür et: 3
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ismailakcar is on a distinguished road
Standart

bi adada calistim ada marketinde kucuk avm gibi adi village store orda sahit oldugum icin soyledim kaiyer kizi
__________________
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Tags
2013, wat 2013, work and travel


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
2013 NY Self WAT AcemiWAT Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 4 09-04-2012 10:43 PM
Şirketlere genel bakış hasantefer Work and Travel Danışmanlık Şirketleri 3 08-05-2011 03:30 AM
Anlik Iletisim Basligi 2 Aktif break Serbest Kürsü ve Anket Bölgesi 107 05-01-2011 11:05 PM
TW Genel Af ve Karar Başlığı Fiorex Turkishwat ve Forum Hakkında 10 05-20-2010 10:48 PM
Genel barasorlu TW Arşiv 27 09-09-2008 06:38 AM