MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Work and Travel Genel Bilgi Alanı Diğer kategorilere girmediğini düşündüğünüz tüm paylaşımları bu alandan yapabilirsiniz

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #111 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 12:45 PM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.343
Tesekkür et: 15
Bu kullanici simdiye kadar 356 yorumundan 390 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
ozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond repute
ozgursum - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
leader_lider´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşlar marmara üniversitesinden okuyorum.bana yardım edebilecek olan varmı acaba?? wat bilgi sahibiyim aşağı yukarı ama amerikada hangi iş ve eyalette çalışacağımı blmiyorum siz hangi işi ve nereye tavsiye edersiniz.bu arada ing çalışmaya basladım gidene kadar yaparım diye düşünüoyrum..kesin gidicem inş bakalım
madem bilgi sahibisin neyin yardimini istiyorsun? anlayamadim harbiden..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #112 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 01:58 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 32
Tesekkür et: 20
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
ıntothewild is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
humerus´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bu kayıt olduktan sonraki surec tam nasıloluyor forumda varda ben mı dıkkat edemedım yoksa yok mu ? bi ufaktan bılem varsa ...
Ilk on kayıt ucretını yatırıyorsun, sonra fuarlardali işlerin açıklanmasını bekliyorsun . Açıklanana kadar kaydoldugun şirketten bir önceki seneki işlerin neler olduğunu sana göndersin sende araştırma yaparsın. Çünkü bi önceki seneye göre işler %80 aynı kalıyor. % 20 si değişebiliyor..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #113 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 02:43 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 38
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
humerus is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ıntothewild´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ilk on kayıt ucretını yatırıyorsun, sonra fuarlardali işlerin açıklanmasını bekliyorsun . Açıklanana kadar kaydoldugun şirketten bir önceki seneki işlerin neler olduğunu sana göndersin sende araştırma yaparsın. Çünkü bi önceki seneye göre işler %80 aynı kalıyor. % 20 si değişebiliyor..
senın dedıgıne yakın işler oldu ama şöyle söylediler senın cv nı oraya gonderıyoruz onlarda bu kişi şu işler ıcın uygundur diyormus bende içlerinde seçiyormusum gibi bir şey söylendi. ing durumu,eyaletler falan uygun neyse
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #114 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 07:08 PM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2011
Mesajlar: 16
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
leader_lider is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ozgursum´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
madem bilgi sahibisin neyin yardimini istiyorsun? anlayamadim harbiden..

şöyleki hocam wat prosüdür nedir nasıldır işlemler fiyatlar vs ama sadece işte amerikadaki işler kısmını tam blmiyorum ve hangi eyalet daha iyi vs umarım analtabilmişimdir
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #115 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 07:46 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 32
Tesekkür et: 20
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
ıntothewild is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
humerus´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
senın dedıgıne yakın işler oldu ama şöyle söylediler senın cv nı oraya gonderıyoruz onlarda bu kişi şu işler ıcın uygundur diyormus bende içlerinde seçiyormusum gibi bir şey söylendi. ing durumu,eyaletler falan uygun neyse
Benim şirketim hiç böyle bir şey demedi. Belkide öyledir tam bilgim yok.
işi biz seçiyoruz , eğer İngilizce seviyemiz o işe uygunsa , iş fuarında o işin mülakatına gidiyoruz gibi bişii çıkardım şirketin anlattıklarından

Konu ıntothewild tarafından (09-29-2012 Saat 07:48 PM ) değiştirilmiştir.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #116 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 07:53 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 261
Tesekkür et: 23
Bu kullanici simdiye kadar 10 yorumundan 10 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ewerest will become famous soon enoughewerest will become famous soon enough
Standart

arkadaşlar lifeguard işinde çalışan oldumu şirketlr bana hep onu önerdi zorlukları nedir ? giden arkadaşlar yazarsa sevinirim
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #117 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 08:20 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 261
Tesekkür et: 23
Bu kullanici simdiye kadar 10 yorumundan 10 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 6
ewerest will become famous soon enoughewerest will become famous soon enough
Standart

riverhead newyork splish splash giden arkadaşlar bilgi verirmi ?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #118 (permalink)  
Alt 09-29-2012, 11:51 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 38
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
humerus is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ıntothewild´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Benim şirketim hiç böyle bir şey demedi. Belkide öyledir tam bilgim yok.
işi biz seçiyoruz , eğer İngilizce seviyemiz o işe uygunsa , iş fuarında o işin mülakatına gidiyoruz gibi bişii çıkardım şirketin anlattıklarından
aynen öyle dediğin gibi sponsorumuz aynı diye biliyorum armadagrandee ye gıdıyorsan eger .uygun işi secıp eleyıp gelenler kımse onlarla konusuyoruz dıye ogrendım yanlış anlamadıysam
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #119 (permalink)  
Alt 09-30-2012, 12:44 AM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 32
Tesekkür et: 20
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
ıntothewild is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
humerus´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
aynen öyle dediğin gibi sponsorumuz aynı diye biliyorum armadagrandee ye gıdıyorsan eger .uygun işi secıp eleyıp gelenler kımse onlarla konusuyoruz dıye ogrendım yanlış anlamadıysam
Evet armada grandee. Ve bana da senin en son dediğin sekilde söylediler
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #120 (permalink)  
Alt 09-30-2012, 01:47 AM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Sep 2012
Mesajlar: 38
Tesekkür et: 2
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
humerus is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ıntothewild´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Evet armada grandee. Ve bana da senin en son dediğin sekilde söylediler
hoooppp tamamdır o zaman ) Allah çirkin sansı versın inş ) ıyı bır ıse yerleştırılelım bılader :P
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Tags
2013, wat 2013, work and travel


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
2013 NY Self WAT AcemiWAT Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 4 09-04-2012 10:43 PM
Şirketlere genel bakış hasantefer Work and Travel Danışmanlık Şirketleri 3 08-05-2011 03:30 AM
Anlik Iletisim Basligi 2 Aktif break Serbest Kürsü ve Anket Bölgesi 107 05-01-2011 11:05 PM
TW Genel Af ve Karar Başlığı Fiorex Turkishwat ve Forum Hakkında 10 05-20-2010 10:48 PM
Genel barasorlu TW Arşiv 27 09-09-2008 06:38 AM