MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #11 (permalink)  
Alt 05-27-2010, 02:28 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 486
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
calkan is on a distinguished road
calkan - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
rasb´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
turkishwat'a Reklam ederim

kısmına koptum admlara pis koyar ya
reklam etmelide zaten bundan büyük gözdağımı olur,
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #12 (permalink)  
Alt 05-27-2010, 02:40 AM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 32
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
is_smile is on a distinguished road
is_smile isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

valla arkadaşlar bende aynı durumdayım henüz ortada iş yok ama ben 18 haziran yolcusuyum.pizza dükkanı önerdiler ben housekeep diyorum. pizzacıyı da kaçırmadan kabul etsem mi acaba? panik oldum bak şimdi
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #13 (permalink)  
Alt 05-27-2010, 02:44 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2010
Mesajlar: 205
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
41inciHarami is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
is_smile´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla arkadaşlar bende aynı durumdayım henüz ortada iş yok ama ben 18 haziran yolcusuyum.pizza dükkanı önerdiler ben housekeep diyorum. pizzacıyı da kaçırmadan kabul etsem mi acaba? panik oldum bak şimdi
illaki gidecem diyorsan kabul et kardeşim, bu saatten sonra kolay kolay iş bulamazlar.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #14 (permalink)  
Alt 05-27-2010, 02:48 AM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 32
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
is_smile is on a distinguished road
is_smile isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
41inciHarami´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
illaki gidecem diyorsan kabul et kardeşim, bu saatten sonra kolay kolay iş bulamazlar.
illaki gidecem ama biz iş bakıyoruz en son ihtimal burası olacak dediler.o yüzden bekliyorum. ayın 2 sinde yanlarına gidicem hala bulamamışlarsa yapılcak bişey yok pizza dükkanında ölümüne çalışmak zorunda kalacaz.
çok mu kötü olur acaba pizza dükkanı ya. paso ayaktaymışız ve ağır işmiş diye duydum tırsıyorum.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #15 (permalink)  
Alt 05-27-2010, 02:56 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2010
Mesajlar: 205
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 8
41inciHarami is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
is_smile´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
illaki gidecem ama biz iş bakıyoruz en son ihtimal burası olacak dediler.o yüzden bekliyorum. ayın 2 sinde yanlarına gidicem hala bulamamışlarsa yapılcak bişey yok pizza dükkanında ölümüne çalışmak zorunda kalacaz.
çok mu kötü olur acaba pizza dükkanı ya. paso ayaktaymışız ve ağır işmiş diye duydum tırsıyorum.
işin zorluğundan korkma kardeşim. altı üstü 3 ay, iş ne kadar zor olabilir. seni öldürecek hali yok ya. önemli olan çalışma ortamı ve insanlar.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #16 (permalink)  
Alt 05-30-2010, 04:50 AM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jun 2009
Mesajlar: 11
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
oneofthem is on a distinguished road
Standart

şöyle olabilir tam emin değilim ama sor bunu başka şirketlere.. kendi şirketine sorma ama adamlara yüz verme gene..

ds formum ve job offer'ın varsa zaten amerika'ya gitmemen için bir neden yok..vizede işin ne derlerse job offerın olduğu işi söylersin bişi olmaz.. amaa şrketine git uyarı çek adam gibi gidene kadar iş bulmalarıyla ilgili.. sana gidene kadar iş bulurlarsa sorun olmaz.. sende şöyle birşey yap :

iş listesindeki firmalarla sen konuş direk ara amerikayı konuş adamla yada mail yaz..bak görürsün şansın artar..
çünkü ordaki patron sadece işci varmı yokmu ona bakıyor.. sponsor anlaşması falan yalan para tuzakları..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
acil yardımlarınıza ihtiyacım var...!!! dingin1 Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 14 04-05-2009 11:17 PM
İş konusunda yardıma ihtiyacım var... Kortanzz Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 8 03-31-2009 05:22 PM
Pasaport ve harçla ilgili çok acil yardımınıza ihtiyacım var porcelain Vize ve Pasaport Süreci 2 01-07-2009 03:21 PM
arkadaşlar lütfen acil yardımm.. kimyager_x Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 8 07-15-2008 12:18 AM
goldkey acil yardımm plz!!! fthgms Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 17 04-23-2008 08:01 PM