MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #11 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 12:38 AM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 17
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
BocaTeam is on a distinguished road
Standart

kinayan kinayana yahu... bu sene bazi havayolu firmalari vize reddine full iade yapiyorlar diye biliyorum, hatta bu olayi millet vizesi basilmadan biletin ucuza alsin vs diye baslatildi... eger red almadiysan kesinti garanti olur..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #12 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 12:42 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2009
Mesajlar: 1.640
Tesekkür et: 36
Bu kullanici simdiye kadar 25 yorumundan 26 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 12
kayhan86 is a jewel in the roughkayhan86 is a jewel in the roughkayhan86 is a jewel in the rough
kayhan86 - MSN Üzeri Mesaj Gönder kayhan86 isimli Üyeye Skype Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
BocaTeam´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kinayan kinayana yahu... bu sene bazi havayolu firmalari vize reddine full iade yapiyorlar diye biliyorum, hatta bu olayi millet vizesi basilmadan biletin ucuza alsin vs diye baslatildi... eger red almadiysan kesinti garanti olur..
bilmiyordum bak böyle bir uygulama oldugunu havayollarında.
__________________
2008,2009,2011 wat katılımcısı

2008-NY-Thendara City-Van Aukens Inn-Dish Washer

2009-VA-Doswell City-Kings Dominion-Ride Host

2011-VA-Doswell City-Kings Dominion-Ride Host
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #13 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 11:18 AM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Mesajlar: 128
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
Sahsiyet is on a distinguished road
Standart

bencede buraya kadar gelmişken çok özel bir durum yoksa vazgeçme
__________________
ஐ~√V^ $ahs!y€T ^√V'^~ஐ



Diejenigen, die Empfehlung Empfehlung lebensfähigen
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #14 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 11:47 AM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

herkes buraya kadar gelmeye calılşıyor sen gelmişsin vaz geciyorsun,şirketinle arandaki sorunda sanırım istediginiz işin iptal edilmesi ve baska bir eyalete gonderilmenizle basladı,yanılmıyorsam...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #15 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 11:50 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2009
Mesajlar: 184
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
TurTa is on a distinguished road
Standart

ciee i ara !
__________________
sucks !
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #16 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 11:56 AM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 97
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
archduessa is on a distinguished road
Standart

maviyeşil benm seçtiğim iş de iptal oldu kaç defa. ama hep Ciee iptal etti dediler. tek sorun işlerin iptali mi ?

yüzmüş yüzmüş kuyruğuna gelmişsin vazgeçme
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #17 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 11:57 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 357
Tesekkür et: 2
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
maviyeşil is on a distinguished road
Standart

kalacak yerimle ilgili net bi bilgi alamıyırum bu da ailemi ve beni ayrıca beraber gideceğim arkdaşlarımı huzursuz ediyo sorunum bu
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #18 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 12:05 PM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 97
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
archduessa is on a distinguished road
Standart

şirket ayaralıyo mu kalacağınız yeri? kendimden örnek veriyorum ama ben de yalnız gidiyorum henüz kalacak yerim belli değil. biraz risk almak gerekiyo bazen. hem arkadaşlarında varmış yanlız değilsin. halledilebilir bir sorun sennki
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #19 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 12:08 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Dec 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 633
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
nicola_34 is on a distinguished road
nicola_34 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
maviyeşil´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kalacak yerimle ilgili net bi bilgi alamıyırum bu da ailemi ve beni ayrıca beraber gideceğim arkdaşlarımı huzursuz ediyo sorunum bu
ya sen de HCMS ile kalmayacakmıydın,bnde gidersem onların sagladıgı yerde kalacam ama zaten bu gittikten sonra belli olacak yani simdiden bi sonuc alamaman normal, bence bu konuya fazla takılma zaten 4 kişisiniz sanırım bi sekilde ayarlanır bunlar,bn olsam bu konular için 1 senedir ugrastıgım seden vazgecmezdim...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #20 (permalink)  
Alt 05-19-2009, 12:35 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 1.147
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 3 yorumundan 3 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
hellguard is on a distinguished road
Standart

hocam 4kişi gidiyosunuz daha ne istiyosun bence vazgeçmeye gerek yok
zaten 1sene paranızı alamayacaksınız zararınız da cabası
battı balık yan gider deme
pilavdan dönenin kaşığı kırılsın de devam et yoluna
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Alışverişle İlgili Herşey (Derleme) break TW Alışveriş Merkezi 64 05-04-2015 06:19 AM
Vize Ve Bilet Tamam Iş Yok leventnoir Tanışalım-WAT Arkadaşı arıyorum! 15 05-25-2008 09:06 PM
14 mayıs vize tamam:D denisssskizi 2008 Vize Görüşmeleri 20 05-18-2008 12:12 AM
Herşey Hal Olmuş Sadece Plan Yapanlar bartublumenberg Vize ve Pasaport Süreci 22 04-28-2008 11:28 PM
21 Şubat Visa i$i tamam! (: MaJ 2008 Vize Görüşmeleri 12 02-23-2008 07:31 PM