MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #11 (permalink)  
Alt 06-07-2007, 11:42 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2007
Yaş: 28
Mesajlar: 21
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
moone is on a distinguished road
Standart

ben hsbc'den hesap açtırdım.onu kullancam...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #12 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 12:14 AM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2007
Mesajlar: 106
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
cellman is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
moone´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben hsbc'den hesap açtırdım.onu kullancam...
sordun mu komisyon filan nasılmış para transferlerinde?b
bir de hsbc nin orda şubesi vardır değil mi?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #13 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 11:13 AM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jun 2007
Mesajlar: 24
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
tkwt is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
consider´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
hesap için çoğu bankalar 1000 dolar zorunluluğu getirmişdir.

ayrıca 600-700 doların neresi mantıklı değil???
600-700$ ı YANIMIZDA TAŞIMAK mantıklı değil.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #14 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 12:22 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2006
Mesajlar: 394
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
gskapun is on a distinguished road
Standart

mantıklı mantıklı.biz 2000 doalr taşıdık hiç bişi olmadı.bi taraflarınızdan habriniz olsun orası istanbul gibi diil kapkaç olsun sokak başı
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #15 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 08:31 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jun 2007
Mesajlar: 24
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
tkwt is on a distinguished road
Standart

iyi bakalım ya.. öyle yapcaz zaten başka alternatif görünmüyor.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #16 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 08:37 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2007
Mesajlar: 45
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
mj_turk is on a distinguished road
Standart

Şöyle bi söz var: Çalınana kadar en iyi yöntem, nakit taşımaktır.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #17 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 10:57 PM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2007
Yaş: 28
Mesajlar: 21
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
moone is on a distinguished road
Standart

Komisyonu araştırmadım ama orada hem şube var hem de alışverişlerde banka kartını kullanabiliyorsunuz...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #18 (permalink)  
Alt 06-08-2007, 11:36 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2007
Mesajlar: 1.240
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
faruk is on a distinguished road
Standart

600$ götürüyorum ama hepsi bozukluk. Bir deste para oldu valla. Şöyle kalın bir cüzdan lazım
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #19 (permalink)  
Alt 06-09-2007, 01:49 AM
Acemi Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Mesajlar: 34
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
mesut is on a distinguished road
Standart

walla arkadaşlar ben hsbc ve iş bankası ile görüştüm.hsbc orada Türkiyedeki hesabımızdan para çekince komisyon almadığını söyledi.iş bankasıda işlem başına 7 dolar aldığını söyledi.fakat şöyle bi durum var iş bankası öğrencilerden yıllık işlem ücreti almıyo,hsbc ise öğrenci falan dinlemeyip her ay 3 ytl kesiyo (yılda 36 ytl).bu yüzden burada biraz ince hesaplar devreye giriyo.hesap açtırana kadar kaç kere para çekersiniz ona bakmalı.
orada banka hesabı mutlaka açtırılır (kimi bankalar beleş ipod veriyo).bu yüden Türkiyedeki hesaba sadece hesap açtırana kadar bağlıyız.tabi oda sosyal güvenlik numarasının ne kadar çabuk geleceğine bağlı (buradada sizin şansını devreye giriyo hehe)....
__________________
Screw you guys, I'm going home...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık