MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #21 (permalink)  
Alt 01-02-2009, 01:30 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 434
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
richard99 is on a distinguished road
richard99 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
break´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ne kadar olmus ?
noel bayramı bi bitsin arıyacam bankayi konuşacam gelişmeleri aktarırım ..kimin aklına gleri bole bi uygulama oldugu ..
amerika hakkında ki bunun gibi şeyler adamın sinirini bozuyor ama ne yapak .davası olmaz artık
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #22 (permalink)  
Alt 01-02-2009, 02:01 AM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 666
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
stephen is on a distinguished road
Standart

ben chase den hesap actırdım. college ogrencısı oldugumu soyledim. yani ogrencı hesabı actım ve bu hesabı 5 yıl boyunca ucretsiz olarak kullanabileceğimi soylediler. gelince paramın tamamına yakınını cektim $83.94 bırakmıstım sadece. paramı cekerken sormustum turkiyeye gidip tekrar geri doneceğimi soylemıstım. hesabımı kapatmamam durumunda turkiyeden vize alamayıp americaya donemezsem?? diye bi soru yonelttiğimde turkiyeden debit kartınızla paranızı cekersınız. telefon acarsınız bizde burdan hesabınızı kapatırız demıslerdi. su an tekrar kontrol ettim hesabımı 1 cent ime bile dokunmamıslar)
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #23 (permalink)  
Alt 01-06-2009, 12:25 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 434
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
richard99 is on a distinguished road
richard99 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

arkadaşlar ben over draft parasini yatiracamda nasil yatiracam? ..yardım lazim finans banka gittim gecen gun olesine sordum 70 doalr icin 120 tl istediler EFT masrafı olarak
r aceba diger bankalar oranlari ne kadar? bilen varmi ..para yatiranlar nasıl yatiridialr bi aciklarlarsa iyi olur..

son care ordaki arkadasa rica edicem ama ona gerek kalsın istemiyorum ..acilen yardımlarınızı bekliyorum allah bu bankacılık sistemininde belasini versin ne sacma iş yaww...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #24 (permalink)  
Alt 01-06-2009, 01:38 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 293
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
gokcek50 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
richard99´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşlar ben over draft parasini yatiracamda nasil yatiracam? ..yardım lazim finans banka gittim gecen gun olesine sordum 70 doalr icin 120 tl istediler EFT masrafı olarak
r aceba diger bankalar oranlari ne kadar? bilen varmi ..para yatiranlar nasıl yatiridialr bi aciklarlarsa iyi olur..

son care ordaki arkadasa rica edicem ama ona gerek kalsın istemiyorum ..acilen yardımlarınızı bekliyorum allah bu bankacılık sistemininde belasini versin ne sacma iş yaww...
Eğer arkdaşına da sorduğun halde hiç birşekilde yaptıramazsan ben yardımcı olabilirim belki.
Şubatın ilk haftası Türkiyeye dönüyorum.

Sonuçta bu işler güven meselesi.
Yok sana güvenemem dersen, benden no offense yani.
Yanlış anlaşılmasın sadece öneride bulunuyorum.
__________________
Şu WAT olayı bana zehir olsun da beş kuruş kazanamadan, Amerika'yı gezemeden Türkiye'ye döneyim diyorsanız Wildwood -New Jersey tam size göre.

ABD'de eğitimle ilgili geniş bilgi için:
http://www.turkishwat.com
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #25 (permalink)  
Alt 01-07-2009, 10:17 PM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 434
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
richard99 is on a distinguished road
richard99 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
gokcek50´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Eğer arkdaşına da sorduğun halde hiç birşekilde yaptıramazsan ben yardımcı olabilirim belki.
Şubatın ilk haftası Türkiyeye dönüyorum.

Sonuçta bu işler güven meselesi.
Yok sana güvenemem dersen, benden no offense yani.
Yanlış anlaşılmasın sadece öneride bulunuyorum.
yardım edecem ayağına 60 dolari indregandi yapacan demi çakkal cepçilik yapacan demi .bak bakim bende o goz varmi :P:PPRecep İvedikten)

eywallah kardeşim şimdi arkadaşa rica ettim zaten cok saglam bi arkadaşım hemen ok dedi .olmasaydi sana govenerek yollardım parayi senin ole bişi yapacagini zannetmiyom eksik olma

Konu richard99 tarafından (01-13-2009 Saat 03:06 AM ) değiştirilmiştir.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #26 (permalink)  
Alt 01-13-2009, 02:25 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 434
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
richard99 is on a distinguished road
richard99 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

para odendi ..s
ağ olsum amerikadaki cok durust bia rkadaşım var hep amerikaya gidince gorusuruz der demez hemen yatırdı

aradım bankayi kapattım hesaplari
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #27 (permalink)  
Alt 01-13-2009, 01:40 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 620
Tesekkür et: 11
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
neo-kimyager is on a distinguished road
Standart

Mrb,
Benimde debit kartlı hesabım orada açık kalmıştı, rent a car firması parayı tutuyordu. Kapatamadan geldik. Ama ayrılırken bir kağıda dilekçe gibi hesabı kapatın diye doldurdum, geldim. hesabı açık olanlar önce bankayı arayıp, sonra dilekçe fakslayıp, hesaplarını kapatmayı deneyebilirler.
Hesapta kalan param da çek olarak gelecek.
Yalnız, bu çeki bozdurmak Türkiye de pahalı. 200^dolardan , çekin avrupaya gidip gelmesinden bahsediyorlar. Bu konuda bilgisi olan varmı?
Ak ve ziraatten bahsediyolar 50 dolar civarı diye , çek gelince bakıcaz.
hangisi daha ucuz ? daha once amerikan çeki bozduran var sa
__________________
Fırsat bulduğunda çılgınlık yapmayan, bilge olamaz.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #28 (permalink)  
Alt 01-13-2009, 11:06 PM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 434
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
richard99 is on a distinguished road
richard99 - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Alıntı:
neo-kimyager´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Mrb,
Benimde debit kartlı hesabım orada açık kalmıştı, rent a car firması parayı tutuyordu. Kapatamadan geldik. Ama ayrılırken bir kağıda dilekçe gibi hesabı kapatın diye doldurdum, geldim. hesabı açık olanlar önce bankayı arayıp, sonra dilekçe fakslayıp, hesaplarını kapatmayı deneyebilirler.
Hesapta kalan param da çek olarak gelecek.
Yalnız, bu çeki bozdurmak Türkiye de pahalı. 200^dolardan , çekin avrupaya gidip gelmesinden bahsediyorlar. Bu konuda bilgisi olan varmı?
Ak ve ziraatten bahsediyolar 50 dolar civarı diye , çek gelince bakıcaz.
hangisi daha ucuz ? daha once amerikan çeki bozduran var sa
EH BE KARDEŞİM TR ..EKMEK GİBİ KREDİ AKRTI DAGITIYORLAR SEN NİYE ALMADIN Bİ TANE ??

SENİ FENA KİTLEMİŞ RANT CAR Cİ AMA CANIN SAG OLSUN ..O CEK GELDİGİNDE Kİ SENİ BAYA Bİ UĞRAŞTIRACAK GİBİ GLEİYO ABNA AMA Bİ ANDA TIK DİYEDE GELBİLİR ..YANILMIYOSAM %15 KESİYORALRDI MERAK ETME OLE COK YUKSEK Bİ MEVLA KIRMAZLAR SENDE ARA SOR BANKALARA ..TABİ MAL BANKACIALR DİYECEK BİLMİYOM İLGİLENMİYCEK MUDE SOR DİYECEK AMA O AYRI MESELE TABİ
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #29 (permalink)  
Alt 01-13-2009, 11:39 PM
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 620
Tesekkür et: 11
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
neo-kimyager is on a distinguished road
Exclamation debit card

richard99, yok kimsenin kitlediği, rent a car da arabayı kiralarsın, + 200 dolar gibi bir tutar da fazladan hold ederler, sonra arabayı getirirsin, anlaşma şartlarına uygun arabayı teslim edersen, tutarı hesabından çekerler, + 200 hesaba geri döner, sende bilirisn tahminimce,
işte bu aşamada hesabı kapatmam gerekince ,banka rent a car ın ne kadar alacağını bilmeden sana para veremem dedi bu vesileyle hesap açık kaldı.
tabi şimdi çeki bozdurmak sorun, 700 dolarlık bi çek. %15 i 105 dolar eder iyi para, soğuk su içelim üzerine bu saatten sonra malum şemsiye açılmaz diyerekten,
bakalım en ucuzu hangi banka olacak
__________________
Fırsat bulduğunda çılgınlık yapmayan, bilge olamaz.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 3 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
debit card hakkında MaJ Haberleşme, Paycheck ve Para Transferleri 59 07-27-2013 02:55 PM
debit card smhsvn Haberleşme, Paycheck ve Para Transferleri 2 08-31-2008 05:59 AM