MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #1 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 08:22 AM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 9
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
Dinendal is on a distinguished road
Dinendal - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Angry Kandırıldım Resmen

arkadaşlar benim sponsorum CCI ve OHIO da Put-in-Bay adasında çok güzel bi iş ayarladılar saati 6.85 ve haftada 42 saat garantiydi günde iki öğün yemek veriyolardı ayrıca yemeklerde indirimliydi haftada 1 gün tatilim vardı ancak işler hiçde öyle gitmedi şuan haftada 25 bazen 28 saat çalışıyorum günde bırakın 2 yi bi kere bile yemek istediğimde surat yapıp vermyolar bi kere yiyebildim ayrıca benle birlikte 2 türk daha var onlarada aynı muamele ancak 2 amerikalıya ve 5 slovağa çok farklı muamele gösteriliyo onlar günde 12 saat çalışyo yemek sürekli 4-5 kere yiyolar bu ne biçim iş anlamadım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim ayrıca indirimli yemek diyolar adada en ucuz şey bizim superfresh pizzalardan daha küçük bir pizza 10 dolar siz düşünün paramıda alamadım daha ceptekide bitiyo yandım yani
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #2 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 08:32 AM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 414
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
leventnoir is on a distinguished road
Standart

Onlara neden öyle davranıyorlar ki acaba en başta size gıcık mı oldular, burdan gidenler kendini genelde turist gibi sanıyor oraya gidince bunun havası adamlara geçince sen buraya çalışmaya mı geldin gönül eğlendirmeye mi deyip mi tavır yapıyorlar acaba. Konuş. Neden böyle davrandıklarını sor, zamanında mı gitmedin acaba, senin slovaklardan eksil bişeyin mi var onlar süper ingilizce konuşuyorda sen hiç konuşamıyor musun, neden böyle davranıyorlar? Beni neden madur ettiniz, bunları gelmeden neden söylemediniz de.
__________________
llorando, de cara a la pared...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #3 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 10:32 AM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 202
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
Sheckhin is on a distinguished road
Sheckhin - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

Yaptıkları şey tam anlamıyla Irkçılık. Onların dillerinde Racism. Sponsorunu ara ve durumu bildir. Gerekeni yapacaklardır. Irkçılık Amerika'da çok ciddi bir konu ve yanılmıyorsam suç!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #4 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 02:03 PM
Araştırmacı Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2007
Mesajlar: 57
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
canned is on a distinguished road
Standart

ben de performansınızdan memnun olmadıkları için böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum, insan olan yüzüne söyler öyle bir durumda. başka bir iş var bunda, dedikleri gibi ırkçılık da olabilir.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #5 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 10:28 PM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 9
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
Dinendal is on a distinguished road
Dinendal - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

işe zamanında gittim 1 gün önce gittim slovaklardan daha iyi ingilicze konusuyorum iş bölümü var ben sepetleri hazırlıyorum slovaklar yemekleri koyuyo ben onların tarafa geçince bağırıp işverene söylüyorlar onlar benim bölgeme geçince işime karışıyorlar bende dedim burası benim git kendi yerine işverene sölediler işverende takım çalışması önemli olan dedi sinirlendim baktım onların orası yoğun karıştırıyo herşeyi bana karışma dedi diye kollarımı bağladım seyrettim sonrada gülmeye başladım geldi slovak bana gülme 10 gündür burdayım dedi bende 1 haftadır burdayım emir veremessin dedim her ne olursa olsun işverene söylüyorlar işveren çok iyi biri bağırmıyo ama onlar gözlerine girebilmek için sürekli yağ yapıyorlar geçen benim arkadaşla kavga ettiler bu gün iş aramaya gittim ssn olmadığı için olmaz dediler işverene söledim ben sizin yerinize alıcam onu dedi ama daha bir hareket yok çok sinirliyim geçen gün türkiye maçını izliyorduk mutfakta bütün çalışanlar birlikte işverende vardı hırvatlar gol attı bütün herkes seviniyo havalara uçuyo biz gol attık 3 türk çıldırdık hemen uyardılar bizi ciddi olun diye anlamıyorum ne yapmaya çalışıyorlar.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #6 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 10:38 PM
Efsane Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 1.346
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 7 yorumundan 11 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 12
watken will become famous soon enoughwatken will become famous soon enough
watken - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

tek kelime ediyorum bu adamlara Ş..sizler bunların derdi ne anlamıyorum ki
__________________

Work & Travel Rehberi

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #7 (permalink)  
Alt 06-23-2008, 10:45 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2007
Mesajlar: 192
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
jeconur is on a distinguished road
jeconur - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

hiçbirşeyden korkma altta kalma yani, ingilizcen yettiği kadar ağızlarının payını ver! haklı olduğun sürece feriştahı gelse birşey yapamaz. zaten patronun gerçekleri görüyodur gerisi boş. patronun dışında hiçkimseyi sallama ,,,
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #8 (permalink)  
Alt 06-24-2008, 12:02 AM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 101
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
fritz is on a distinguished road
Standart

Arkadasim buna benzer seyleri benim bi arkadasim mc donalds ta yasiyo su an. ama onun yasadiklari resmen hakarete magruz kalmak(donkey falan). ben de mc donalds taydim. evimle is yeri arasi cok uzakti ve biraz ters davraniyolardi. ben de kizdim 3. gun isi biraktim sponsor sirkete mail attim cvp bekliyorum. izin verirlerse newjerseye halamin yanina gitcem.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #9 (permalink)  
Alt 06-24-2008, 12:43 AM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 293
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
gokcek50 is on a distinguished road
Standart

Arkadaşlar bu şeref sahibi olmayla ilgili problemi olan adamlara karşı ezik kalmamak lazım.

Türkleri çölde çadırlarda yaşayan bedevi zanneden adamlardan ne bekleyeceksiniz ki!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #10 (permalink)  
Alt 06-24-2008, 01:36 AM
Hayalperest Watçı
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Mesajlar: 7
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 0
a_p13 is on a distinguished road
Standart

oyle bi anlattınki benım gıbı herkes dellendı burda.yanı onlara 5 kere yemek verıyolar sana vermıyolar ve sen bisi demıyomusun.yanı gıdıp nıye cıkısmıyosun bu nası bisi nası sakın kalıyosun en azından konus .agızlarının payını ver altta kalma bunlar gibi s.sizlere.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Resmen burda kaldım... faruk TW Arşiv 8 04-16-2008 03:27 PM
ya stresten ölcem resmen şirketim tarafından dolandırıldım vizeden red aldım nehir06 Vize ve Pasaport Süreci 14 06-06-2007 12:12 PM