MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #31 (permalink)  
Alt 04-23-2008, 09:01 PM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.278
Tesekkür et: 15
Bu kullanici simdiye kadar 344 yorumundan 378 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
ozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond repute
ozgursum - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

ben d.e.l.t.a dan aldım 800 euroya. ankara kalkışlı ama benimki. ya sitenin ismini versene madem forumda yazılıymış. arkadaşa alıcam da bir tane ucuz olsun diye bakıyorum...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #32 (permalink)  
Alt 04-23-2008, 09:08 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
bk88 is on a distinguished road
Standart

hayırlı olsun www.ucucuzauc.com site bi araştır ama direk form yolluosun ztn..işine yarar umarım..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #33 (permalink)  
Alt 04-23-2008, 09:11 PM
Site Yöneticisi
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 5.278
Tesekkür et: 15
Bu kullanici simdiye kadar 344 yorumundan 378 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
ozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond reputeozgursum has a reputation beyond repute
ozgursum - MSN Üzeri Mesaj Gönder
Standart

tamam çok teşekkürler. darısı sana bileti al da. artık sadece oraya ne götüreceğini ve orda ne yapacağını planla. güzel oluyor )
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #34 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 06:51 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
bk88 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
liquid´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
dostum sana bir link vereyim burda en ucuz bileti bulabilirsin adamlarin iddasi zaten bizden daha ucuz yok

http://www.ucucuzauc.com
liquid sen bu siteden aldınmı bilet ? nedir ne değildir güvenebilirmiyiz ? bi açıklık getitirmisin
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #35 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 07:59 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 151
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
liquid is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
liquid sen bu siteden aldınmı bilet ? nedir ne değildir güvenebilirmiyiz ? bi açıklık getitirmisin
evet abi bu siteden aldim hersey yasal zaten biletini gittigidiyor yada hemalhemsat.com da satisa c1kar1olar ve sen odeme yapiyorsun internetten alisveris yapiyorsaniz guvenli oldugunu bilirsiniz rezervasyon numarandanda kontrol edebilirsin biletini checkmytrip.com'dan banada benim bi arkadasim tavsiye etti.bence bi formu doldurun kafaniza takilan bir sorun olursa sorun zaten oraya.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #36 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 08:39 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
bk88 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
liquid´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
evet abi bu siteden aldim hersey yasal zaten biletini gittigidiyor yada hemalhemsat.com da satisa c1kar1olar ve sen odeme yapiyorsun internetten alisveris yapiyorsaniz guvenli oldugunu bilirsiniz rezervasyon numarandanda kontrol edebilirsin biletini checkmytrip.com'dan banada benim bi arkadasim tavsiye etti.bence bi formu doldurun kafaniza takilan bir sorun olursa sorun zaten oraya.
turkishwat forumunda neden üyelerin çoğunluğunun erkek olduğu düşünülüyor avatarımda kız resmi oysaki neyse ya ben gittigidiyordan hiç alışveriş yapmadım açıkcası ama sanırsam bilet online olarak eline geçtikten sora ödeme yapıosun..bu açıdan güvenilir galiba..hesap numarasına falanmı ödedin sen..birde taksit seçeneği yoktur heralde o fiyatlarda..ya kusura bakma çok soru sordum ama insan alan birini görünce merak ediyor
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #37 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 08:39 PM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 30
Mesajlar: 425
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
dodo is on a distinguished road
Standart

bende doldurdum formu hadı bakalım nasıl bı sonuc gelcek!!!!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #38 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 08:40 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
bk88 is on a distinguished road
Standart

hayırlısı olsun dodo..bende güven meselesini halledersem burdan alcam gibi bakalım..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #39 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 09:05 PM
Profesyonel Watçı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 30
Mesajlar: 425
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
dodo is on a distinguished road
Standart guven

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
hayırlısı olsun dodo..bende güven meselesini halledersem burdan alcam gibi bakalım..
guven derken???walla bende sıstemın pek ısleyısını anlamadım ama en aızndan bı sonuc cıkarsınlar ondan sonra ıletısıme gecerım olmadı dıe dusunuyorum...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #40 (permalink)  
Alt 04-24-2008, 09:56 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 28
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
bk88 is on a distinguished road
Standart

ya ne bilim ben internete bile normalde güvenmemki bilet almak..bide fazla duyulmamış bi site gibi ama bakalım işte emin olursam alıcam ordan..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Bilet sorunu... MaJ Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 25 07-19-2008 01:32 PM
San Antonio'ya ucuz bilet alınabilecek bi yer var mı? burak159 Uçak Biletleri ve Uçuşlar 0 04-06-2008 08:57 PM
500 euro ya bilet olurmu? yahoo TW Arşiv 8 04-02-2008 01:51 AM