MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #101 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 12:37 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 173
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
jegelskerdeg is on a distinguished road
Standart

yazmayi unuttum ucak istanbuldan kalkiyor
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #102 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 12:41 PM
MaJ MaJ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 27
Mesajlar: 679
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
MaJ is on a distinguished road
MaJ - AİM Üzeri Mesaj Gönder MaJ - MSN Üzeri Mesaj Gönder MaJ - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
mommuma´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
yapma hocam ya, yani çıkan fiyat vergisiz olucak ve biz anlamıcaz bunu öyle mi yani? senin gittiğin yerler baska seceneğinin olmadıgını düşündükleri için bu kadar yüksek fiyat söylüyorlar heralde sana..
bütün şirketleri gezdim bütün havayolu sitelerine baktım, sanırım rota dan kaynaklanan bir sorun var, ben 920€ ya buldum ama bileti 630€ ya alacağım benim için sorun yok zaten..
__________________
Time division multiplexing of fibre optic interferometric sensor
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #103 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:16 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bk88 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
jegelskerdeg´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Los Angeles Intl, Los Angeles, ABD bk88 767 euro ya bilet buldum ama tarihleri salladim yani taksit de yapıyorlar.17 haziran gidis 16 eylul donus.
hocam nerden buldunuda yazsan tam olacak cevap bekliorum..
__________________
"Blessed are the hearts that can bend,they shall never be broken.."
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #104 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:20 PM
MaJ MaJ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 27
Mesajlar: 679
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
MaJ is on a distinguished road
MaJ - AİM Üzeri Mesaj Gönder MaJ - MSN Üzeri Mesaj Gönder MaJ - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
hocam nerden buldunuda yazsan tam olacak cevap bekliorum..
bi senle ben bulamadık zaten 750-800 arası bilet
__________________
Time division multiplexing of fibre optic interferometric sensor
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #105 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:23 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bk88 is on a distinguished road
Standart

valla yaa bide biz 5 kişiyiz aynı karara varmak zor oluoo..arkadaşlar sıkıldı ama ben hala ucuz bilet bulmaya çalışıom
__________________
"Blessed are the hearts that can bend,they shall never be broken.."
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #106 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:37 PM
Üstad
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 2.131
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 7 yorumundan 11 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 13
Roma will become famous soon enoughRoma will become famous soon enough
Standart

arkadaslar rus wat forumunda moskva-los angeles aktarmasiz 900 dolara satiliyor.cok ucuz.niye turkiyede bu kadar pahali ?
__________________
Şirket Seçim Yönergesi
VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #107 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:40 PM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2007
Mesajlar: 107
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
chucky... is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla yaa bide biz 5 kişiyiz aynı karara varmak zor oluoo..arkadaşlar sıkıldı ama ben hala ucuz bilet bulmaya çalışıom
bizde l.a bileti bakıyoruz arkadaşımla new york stop overlı..haziran 28 gidiş paris aktarmalı,20 ekim l.a-jfk, 30 ekim jfk-ist direk..da-air france 863 euro en ucuz bulabildğimiz fiyat..700lerde biletlere bizde denk gelemedik bunda gidiş tarihi ve los angeles olması en büyük etken sanırım..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #108 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:45 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bk88 is on a distinguished road
Standart

chucky.. naptın sen ya ekimmi ??
__________________
"Blessed are the hearts that can bend,they shall never be broken.."
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #109 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 08:46 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 193
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bk88 is on a distinguished road
Standart

ya arkadaşlar öbür sayfada yazan bi arkadaş vardı 700 küsüre LA bileti..bi yazıverin nerden buldunuz..nolur yaf
__________________
"Blessed are the hearts that can bend,they shall never be broken.."
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #110 (permalink)  
Alt 05-04-2008, 09:17 PM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2007
Mesajlar: 107
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
chucky... is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
bk88´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
chucky.. naptın sen ya ekimmi ??
ekim sonu dönicez biz okulda devam zorunluluğu yok..şimdi arattım 780 euroya buldum aynı bileti rezervasyon yaptım..yarın ararım acentayı..harikafiyatta buldum bu arada..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Bilet sorunu... MaJ Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) 25 07-19-2008 12:32 PM
San Antonio'ya ucuz bilet alınabilecek bi yer var mı? burak159 Uçak Biletleri ve Uçuşlar 0 04-06-2008 07:57 PM
500 euro ya bilet olurmu? yahoo TW Arşiv 8 04-02-2008 12:51 AM