MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #1 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 06:33 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 185
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
apolloturk is on a distinguished road
Standart iş sözleşmesi tarihler yanlış

arkadaşlar bugün iş sözleşmesi elime geçti şirket imzalayıp gönder diyor ama employment date olarak 20/07/2008 to 10/10/2008 yazmışlar yani 20 temmuzdan 20 ekime.Ben formlarda 27 haziran-12 eylül diye belirtmiştim şirkete mail attım evet tarihler yanlış farkettik ama kağıtta tahrifat olmasın diye değiştirmedik sen imzala gönder biz şirkete liste halinde tarihleri gönderdik diyolar.Şimdi ben bu sözleşmeyi imzalarsam ds tarihinde veya vize alırken sorun çıkarmı 27 haziranda giriş yapmak istiyorum ABD ye.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #2 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 06:36 PM
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 34
Mesajlar: 177
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
fatih255 is on a distinguished road
Standart

imzalarsan o tarihleri kabul etmiş olursun.şirket yalan soyluo olabilir dediğim gibi samimiyet onemli.sonra 27 haziranda gdip iş istersin adamdan.o da sana "ben buraya 10 temmuz yazdım" derse hiçbirşey diyemezsin!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #3 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 06:44 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 185
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
apolloturk is on a distinguished road
Standart

o zaman en iyisi şirkete tekrar mail atıp bu sözleşmeyi imzalamam tarihleri değiştirin diyim değil mi? Birde alaska ucuz bilez organizyonu için tıklayın yazan yere basınca mesaj atma yeri geliyo konunun belli bir linki falan yokmu?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #4 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 06:46 PM
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 34
Mesajlar: 177
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
fatih255 is on a distinguished road
Standart

tarihleri değişirsen senin yararına.yada aynen benim soylediğim durumu sor bakalım ne dicekler!yani ben gidersem beni işe almazlarsa vs. sor bakalım!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #5 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 06:50 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 235
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
enes is on a distinguished road
Standart

pekı ıs sozlesmesınde son tarıh 1 eylul dıyelım..ds ona goremı cıkıyor yanı 1 ay tatıl hakkımız warya bızım 1 eylul artı 30 olarak mı donmek zorundayız yoksa ds tarıhı daha uzun olabılırmı ben 15 ekımde donmek ıstıyorum tatıl hakkım dahıl sozlesmemde son gun 1 eylul yazıo bu sorun olurmu
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #6 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 06:56 PM
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 34
Mesajlar: 177
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
fatih255 is on a distinguished road
Standart

güzel soru !
DS belgesinde 4 tane tarih vardır.
1)usa'ya gidebileceğin en erken tarih
2)usa'da çalışmaya başlayabileceğin en erken tarih
3)usa'da çalışabileceğin en son tarih
4)usa'dan donebileceğin en son tarih
burdaki 3. maddede yazan tarih senin pasaportuna işlenir genelde.ve sen bu tarihten sonra yasal olarak çalışamazsın.ama usa'da seyahat hakkın vardır 25 gunluk.dolayısıyla polis seni durdurup pasaportuna bakarsa yanılmış olur.sen DS'ini gösterirsin ve benim şu tarihe kadar usa'da kalma hakkım var diyebilirsin!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #7 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 07:01 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 185
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
apolloturk is on a distinguished road
Standart

valla biraz önce mail atıp bu sözleşmeyi imzalamam tarihleri neden değiştirmiyorsunuz dedim.Oraya gidince iş veren sözleşme tarihini gösterek işe almazsa ortada kalabileceğimi ve hiç bir hak iddaa edemeyeceğimide ekledim.Bakalım cevapları ne olacak. Birde benim asıl kafama takılan DS başlangıç tarihiyle ABD giriş tarihi arasında max. 5 gün olabilir yazıyo olması lazım ciee sözleşmesinde.o zaman 27 haziranda zaten giriş yapamam gibime geliyor.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #8 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 07:02 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 235
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
enes is on a distinguished road
Standart

peki bu ucuncu madde duzenlenırken ıs sozlesmesındekı son tarıhmı yer alıyor?yoksa ben 17 hazıranda gıdıcem bunun ustunden 3ay calısma hakkı artı 25 gun tatıl mı olacak
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #9 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 07:05 PM
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 34
Mesajlar: 177
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
fatih255 is on a distinguished road
Standart

o tarih tamamen sana kalmış.sana gore duzenlenmesi gerekn bi tarih yani.bide wat programı bilindiği gibi 3 değil 4 aydır.artı 25 gunluk gezi hakkını da koyarsak 5 aydır!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #10 (permalink)  
Alt 03-22-2008, 07:09 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 235
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 9
enes is on a distinguished road
Standart

emınmısın bundan ben toplamda 4 ay bılıyorum eger 5 ay olursa super olur yaa
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
iş sözleşmesi cagri DS Formları, SSN, Sevis ve Taxback 0 01-25-2008 05:29 PM