MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası) TW Danışmanlarının sorularınızı yanıtladığı alan

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
  #11 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 06:38 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 321
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bahaya is on a distinguished road
Standart

arkadaşlar gittim konuştm. bunu yapabilmek için 150 dolar gerekiyormuş. lusid söylediğin mantıklı zaten işverene mail atsan yada sölesen bn istemiyorm senin işini diye adam zorla gel çalış demez bnmle. burdaki zorluk çıkarmaları yeni bi iş bulmak için 150 doları ver yenisini bulalım diyolar. senin iş ne lusid vede ankaradan mısın
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #12 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 06:47 PM
MaJ MaJ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 27
Mesajlar: 679
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
MaJ is on a distinguished road
MaJ - AİM Üzeri Mesaj Gönder MaJ - MSN Üzeri Mesaj Gönder MaJ - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

benim gb değil ya gb ney :S gv benimki gb nerden çıktı :S
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #13 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 06:54 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2007
Mesajlar: 150
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
LusiD is on a distinguished road
Standart

Ben seçemedim işimi fuarda, zaten 3 4 tane işveren gelmişti. Aklımda olan bi iş vardı onun da ilk seansda bitmişti kontenjanı, üstelik 2. seansa da gelicek demişti ofistekiler o işveren için ama gelmedi tabi; boşu boşuna saatlerce beklettiler ki yaptıkları en iyi iş bekletmek zaten.. Bi de bilmem kaç tane fuar düzenlemekle övünüyolar. Manisa'danım bu arada.
__________________
Kelimeler yetse..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #14 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 07:31 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 321
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bahaya is on a distinguished road
Standart

bende şaşırdım g.b ile ilgili bütün kombinasyonları denedim bişey çıkaramadım ztn lusid hangi fuara katıldın demek istemiştim. istanbuldakine mi ankaradakine mi? ankaraya gelene kadar bizim ilk üç istediğimiz iş bitmişti ztn. ama sonunda isyanı bıtaktım herşey kısmet moduna büründüm allah sonumu hayretsin
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #15 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 07:53 PM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 126
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
FirsTeR is on a distinguished road
Standart

g.v olarak burda tplandık heralde benim akademik takvimim deişti ve işe bi hafta geç gitmem gerekio işverene mail attım saat farkından dolayı bekliorum tabi bu bana uçak rezervesinden dolayı pahalıyada mal olcak ama napalımm neseki bileti almamştık sadece ayrtmştıkk... eer işveren olmaz zmannda gelmen lazım derse napcam bilmiorumm :S
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #16 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 08:03 PM
MaJ MaJ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Wat Profesörü
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 27
Mesajlar: 679
Tesekkür et: 0
1 mesajda 1 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
MaJ is on a distinguished road
MaJ - AİM Üzeri Mesaj Gönder MaJ - MSN Üzeri Mesaj Gönder MaJ - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

burslar bugun açıklanıyodu sanırım müşteri çekmek için bunlar şakaydı siz kayıt olun dier hafta açıklıacaz dicekler
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #17 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 08:04 PM
Uzman Watçı
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 321
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 2 yorumundan 2 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
bahaya is on a distinguished road
Standart

biyerde toplaşıp birlik olmak lazım tabi
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #18 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 08:09 PM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 126
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
FirsTeR is on a distinguished road
Standart

evet ya bende ulan 3 oldu burslara bakıorum bikere kendimi göreyim diye bakalım bu sefer görcemmi zaten o işi hiç sormadım ya herşeyini ödemiş olana parayı gerimi veriolar

amerkada mesai kaçta başlıo bitio acaba yaa gece boyu beklerm
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #19 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 08:31 PM
Deneyimli Watçı
 
Üyelik Tarihi: Mar 2007
Mesajlar: 150
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 11
LusiD is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
bahaya´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bende şaşırdım g.b ile ilgili bütün kombinasyonları denedim bişey çıkaramadım ztn lusid hangi fuara katıldın demek istemiştim. istanbuldakine mi ankaradakine mi? ankaraya gelene kadar bizim ilk üç istediğimiz iş bitmişti ztn. ama sonunda isyanı bıtaktım herşey kısmet moduna büründüm allah sonumu hayretsin
İzmir'dekine katıldım. Ben de kendimden geçmişim yazarken heralde, o kadar doluyum... : D Ön kayıt ücretini verceklerini bilsem şu an vazgeçicem ama onun için de çirkefleşmek gerek falan.. Bana da kısmet yolu göründü galiba
:SS
__________________
Kelimeler yetse..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
  #20 (permalink)  
Alt 03-10-2008, 08:40 PM
Uçuşa Hazır Watçı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 126
Tesekkür et: 0
Bu kullanici simdiye kadar 0 yorumundan 0 tesekkür aldi
Tecrübe Puanı: 10
FirsTeR is on a distinguished road
Standart

hepimiz alıştık ya zaten kısmet demeye=)))
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Alıntı İle Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu toplam 1 üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık