MemberPanel

TW - Sponsor

TW - Sponsor
TW - Sponsor
TW - Sponsor

cAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to beholdcAv is a splendid one to behold

cAv cAv isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Efsane Watçı

WAT Program Bilgileri

Şuan bulunduğu lokasyon
İstanbul

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 11
  1. kat
    03-18-2016 09:18 PM - permalink
    kat
    hocam merhabalar benim bi sorum olacaktı, şimdi ben bi şirkete kayıt için geçen yaz 300 dolar ön kayıt parası yatırmıştım ama gitmekten vazgeçtim bu yüzden de haliyle şirketten paramı geri istedim ama onlar paranın yandığını söyledi
    bu legal bişey midir?
    ne yapmam gerekli sizce, bu konu hakkında yardımcı olabilir misiniz?
  2. mustafauludag
    05-26-2013 06:43 PM - permalink
    mustafauludag
    merhaba cav katü densin yada mişsin sanırım bende katü inşaatda okuyorum.Bu yaz Alabama Mobile gidiyoruz kız arkadaşımla birlkite konuda açtım ben ama kimse birşey yazmadı az çok bir bildiğin varmı yada forum daki diğer tecrübelei arkadaşları yönlendirimisin. Genel olarak bilgi almak istiyorum.
  3. gulse
    06-07-2012 05:12 PM - permalink
    gulse
    arkadasim merhaba ;dunkinde calisan bikac arkadas north conway e gitti.ned in evindelermis .cok kotu oldugunu soylediler.ev kiralasak mi diyolar.bilgin var mi bu konuda sence bulabilirmiyiz ev ?
  4. Cemalbahar
    06-05-2012 11:57 AM - permalink
    Cemalbahar
    hocam iyi günler son bir konu açtım ona bakar mısın yardımcı olabilir misin?
  5. dennisdnz
    06-02-2012 12:32 AM - permalink
    dennisdnz
    slm bende bu yıl north conwaya gıdıyorum dunkın donutsda calısıcaz. telefon için dunya telekom kartları dagıttı sırketımız ama uygun mudur degılmıdır bılemedık hangı hattı kullanmıstın sen bizide bilgilendirirsen seviniriz
  6. teflon
    05-11-2012 08:13 AM - permalink
    teflon
    Merhabalar Musa, ben North conwaya gidiyorum forumda yorumlarını okudum sen biliyosun bölgeyi bu konaklama işinni nasıl halledebilirim tavsiyen var mı ?
  7. barisceken
    03-10-2012 12:27 AM - permalink
    barisceken
    merhaba bu sene mobile alabama ya hafez cor mc donald's da çalışmaya gidiyorum.bu boölge hakkında bilginiz var mı? daha önce gitmiş bi arkadaş varsa yönlendirir misiniz??
  8. burakatesoglu
    07-17-2011 04:35 AM - permalink
    burakatesoglu
    bızde 2 arkdas north conway dayız sen tam olarak nerdesın
  9. quinzeo
    04-25-2011 01:44 PM - permalink
    quinzeo
    selam arkadaşım,bende trabzonda bulunmaktayım.geçtiğimiz sene wata katıldım.sen nerede kalıyorsun,hangi bölümdesin,geçtiğimiz yıllarda nerelerde çalıştın,tecrübelerini dinlemek isterim. quinzeo_1903@yahoo.es msn adresim eklersen konuşuruz.eyvallah
  10. berkayatici
    03-09-2011 04:24 PM - permalink
    berkayatici
    2011 de de gidicek misin önceden nerelere gittin işler nelerdi bilgilendirebilir misin teşekkürler

About Me

  • WAT Program Bilgileri
    Bu alandan programla alakalı iş yeri, eyalet, program tarihleri vb. bilgilerinizi girebilir diğer katılımcıların sizi bulmasını kolaylaştırabilirsiniz
    Şuan bulunduğu lokasyon
    İstanbul
  • İmzası
    Çoktan kaybettik şerefimizi, alenen çalan kamera önündeki emek hırsızlarına alkışlarımızı tutarken.


Statistics

Mesaj adeti
Visitor Messages
Toplam tesekkür sayisi
General Information
  • Son Aktivitesi: 07-30-2017 01:58 AM
  • Üyelik Tarihi: 01-23-2010

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 10

İletişim Bilgileri

Mesajlaşma & Chat
Send an Instant Message to cAv Using...
This Page
http://www.turkishwat.com/members/cav.html